וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אמדוקס יישמה אצל מובילקום מוצר שיאפשר לה להציע שירותי הדור השלישי

גתית פנקס

14.5.2003 / 11:04

החוזה נאמד ב-10 מיליון דולר; למובילקום אוסטריה, החברה הבת לשירותי תקשורת סלולריים של טלקום אוסטריה, 3.3 מיליון מנויים

ענקית הבילינג וניהול קשרי הלקוחות אמדוקס הודיעה הבוקר כי שידרגה את פלטפורמת הבילינג של חברת Mobilkom Austria, החברה הבת לשירותי תקשורת סלולריים של טלקום אוסטריה. במסגרת זו יישמה אמדוקס אצל החברה האוסטרית, המשרתת 3.3 מיליון משתמשים ומחזיקה בנתח שוק של 44%, את מוצר ה-Amdocs Enabler המאפשר למעשה למובילקום להציע שירותי דור שלישי. אמדוקס לא פירסמה את שווי העסקה כהרגלה, אולם צחי רודניק מבית ההשקעות אוסקר גרוס ישראל מעריך אותה בכ-10 מיליון דולר.

ה-Amdocs Enabler מאפשר למובילקום אוסטריה יצירת מקורות הכנסה חדשים משירותים חדשים - כולל שירותי ערך מוסף כגון שירותי הודעות מולטימדיה (MMS), ובכך להגדיל את ההכנסה הממוצעת למשתמש (ARPU). בצורה זו תוכל החברה להציע ללקוחותיה את האפשרות לקבוע כיצד יתבצע התשלום עבור שירותי קול, תקשורת נתונים, תוכן ומסחר - כאשר האפשרויות כוללות תשלום מראש (prepaid), תשלום בדיעבד (postpaid) ותשלום בזמן אמת (nowpaid).

"השדרוג לאמדוקס אנייבלר במובילקום הוא הוכחה נוספת למחויבות שלנו להתאים את המוצרים שאנו מפתחים לצורכיהם הנוכחיים והעתידיים של לקוחותינו" - אמר בהודעת החברה מייקל מתיוס, שנכנס לתפקידו כמנהל שיווק ראשי באמדוקס בחודש שעבר.

מובילקום אוסטריה מחזיקה במניות של ספקיות סלולר גם בקרואטיה, בסלובניה ובליכטנשטיין, והיא לקוחה קיימת של אמדוקס מאז 1997. מובילקום רוצה להקים את רשת ה-UMTS הראשונה באירופה.

"היתרון באנייבלר לדור שלישי הוא זמן יישום מהיר, ואפשרות להוספת מנועים חדשים בצורה מהירה ללא עלויות גבוהות" - אומר רודניק, "כמו גם ההתממשקות שלו למוצרים אחרים. החוזה הנוכחי הוא בחברה אירופית חזקה ביותר, והמוצר של אמדוקס יהיה זה שיאפשר למובילקום את הכניסה לדור השלישי".

אמדוקס נסחרת בבורסת ניו יורק לפי שווי שוק של 3.8 מיליארד דולר. בנוסף, החברה הודיעה היום במסגרת תערוכת IIR Billing Systems 2003 - בה היא לוקחת חלק בימים אלה, על השקת גרסה 5.0 של האמדוקס אנייבלר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully