וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לאחר חודשיים בתפקיד: מנכ"ל ICQ מארק ברנשטיין עוזב

עינב בן יהודה

14.5.2003 / 13:36

מ-ICQ נמסר כי ברנשטיין עוזב עם סיום חוזה העסקתו; לפני מספר ימים הודיעה החברה על פיטוריהם של 37 מעובדיה

השינויים הפנימיים בחברת ICQ נמשכים. מארק ברנשטיין, מנכ"ל החברה, עוזב - כך נודע ל-TheMarker. ברנשטיין מונה לתפקיד לפני כחודשיים בלבד, במסגרתם הספיק לגבש תוכנית עבודה שכללה פיטוריהם של 37 מעובדי החברה. ברנשטיין החליף במארס השנה את המנכ"לים המשותפים הישראלים, אריאל ירניצקי ואבי שכטר.

מ-ICQ נמסר בתגובה כי ברנשטיין עוזב מאחר שהסתיים חוזה העסקתו. עוד נמסר מהחברה כי ברנשטיין הוביל גיבושה של תוכנית עבודה חדשה בחברה שהטמעתה החלה לאחרונה. עדיין לא ידוע מי ימלא את מקומו של ברנשטיין. ברנשטיין מסר כי הוא חוזר למלא תפקיד בכיר ב-AOL.

על פי מקורבים לחברה, ברנשטיין נשכר מראש לתקופה קצובה לשם גיבוש ויישום תוכנית העבודה החדשה, אך לאחרונה הוחלט לקצר את חוזה העסקתו, ככל הנראה בשל ביקורת על תפקודו.

כאמור, לפני מספר ימים הודיעה החברה על פיטוריהם של 37 מעובדיה, מהם 17 עובדים קבועים ו-20 עובדי קבלן. לאחר סיום התהליך נותרו בחברה כ-90 עובדים. היה זה סבב פיטורים שני בחברה - ב-2001 פוטרו 35 עובדים מ-ICQ עובדים במסגרת סבב פיטורים עליו הכריזה החברה האם - AOL.

במאי 1998 נמכרה ICQ (מירביליס) ל-AOL תמורת כ-400 מיליון דולר, מהם כ-280 מיליון דולר במזומן. ICQ הינה חטיבה באמריקה אונליין, הרווחית מזה ארבעה רבעונים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully