וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הום סנטר מתכננת להרחיב פעילותה ליוון

סיון קלינגבייל

14.5.2003 / 14:27

מקימה רשת חנויות "סופר הום סנטר"; המנכ"ל אהרון מידן: בתוך שנה וחצי נפתח 5 סניפים של מעל 5,000 מ"ר כל אחד; 2 מיליון שקל מתוך תקציב הפרסום של הרשת יושקעו בפרסום השינוי של הסניפים

אהרון מידן, מנכ"ל הום סנטר, הודיע במסיבת עיתונאים כי הרשת פותחת חנויות קונספט בשם "סופר הום סנטר". הכוונה היא שתוך שנה וחצי יהיו ברשת 5 סניפים של מעל 5,000 מ"ר, בהם יוקמו מחלקות מתמחות עם חדרי תצוגה שיהפכו את סניפי "סופר סנטר" למרכז שיש בו הכל לשיפוץ הבית.

המחלקות המתמחות יהיו: צבע, מחלקת קרמיקה ואביזרי אמבט, מחלקת וילונות, מחלקת מטבחים, מחלקת ריהוט משרדי ומחלקת ייעוץ אדריכלי. 3 הסניפים הגדולים של הום סנטר יוסבו לסניפי "סופר הום סנטר" וכן יורחבו סניף באר שבע וסניף איילון.

לדברי מידן, הרשת תשקיע רק 2 מיליון שקל מתוך תקציב הפרסום של הרשת, העומד על 14 מיליון שקל, בפרסום השינוי של הסניפים. עיקר הפרסום יהיה באינסרטים בעיתונים.

מידן הציג גם את חזון הום סנטר - להתבסס בתוך כ-5 שנים כרשת בינלאומית. מידן מציין שבנוסף ל-2 החנויות שמפעילה הרשת בקפריסין דרך חברה בת, היא מרחיבה את פעילותה ליוון ומנהלת מו"מ עם שותפים אסטרטגיים בקרואטיה וטורקיה. להערכתו, בתוך 5 שנים הרשת תפעיל 5 חנויות בקפריסין ו-7-8 חנויות ביוון.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully