וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קליקסופטוור: חזרה לרווח נקי סמלי של 160 אלף דולר; עלייה בהכנסות ותזרים מזומנים חיובי

שירלי יום-טוב

14.5.2003 / 15:15

ההכנסות עלו ב-11% מהרבעון הקודם ל-5.1 מ' ד'; ייצרה 2 מ' ד' מפעילות שוטפת והגדילה את הקופה ל-8.6 מ' ד'; ברבעון המקביל דיווחה על הפסד של 2.3 מ' ד'



הדו"חות של חברת קליקסופטוור לרבעון הראשון מצביעים היום על לפחות 3 בשורות חיוביות. ראשית, החברה עברה לרווח נקי, סמלי אומנם, אך זאת לאחר תקופה ארוכה בה החברה הפסידה. בנוסף, החברה ייצרה מזומנים מפעילות שוטפת ודיווחה על עלייה בהכנסות.



קליקסופטוור, המפתחת ומשווקת פתרונות תוכנה לאופטימיזציה של מערך שירותי השטח בארגון (פתרונות לתזמון של טכנאי שטח), דיווחה על עלייה של כ-11% בהכנסות מהרבעון הקודם לרמה של 5.1 מיליון דולר, ועלייה של 64% ביחס לרבעון המקביל.



ההכנסות מרישוי תוכנה הסתכמו ב-2.2 מיליון דולר, לעומת מיליון דולר ברבעון המקביל ו-2.4 מיליון דולר ברבעון הקודם. ההכנסות משירותים היו 2.9 מיליון דולר לעומת 2.1 מיליון דולר ברבעון המקביל ו-2.2 מיליון דולר ברבעון הקודם, כך שהעלייה בהכנסות הרבעון הראשון מיוחסת לעלייה בנתח ההכנסות ממתן שירותים, הנושאים עימם שולי רווח גולמי נמוכים מהכנסות ממכירת תוכנות.



הרווח הגולמי עמד על 3.3 מיליון דולר או 64% מההכנסות, בהשוואה לשולי רווח גולמי של 54% ברבעון המקביל ו-61% ברבעון הקודם. הרווח הנקי עמד על 160 אלף דולר או סנט אחד למניה, לעומת הפסד נקי של 2.3 מיליון דולר או 9 סנט למניה ברבעון המקביל. המעבר לרווח נקי נרשם גם על רקע ירידה משמעותית בהוצאותיה התפעוליות של החברה. אלו הסתכמו ב-3.2 מיליון דולר לעומת כ-4 מיליון דולר ברבעון המקביל.



במהלך הרבעון הראשון ייצרה החברה 2 מיליון דולר מפעילות שוטפת לעומת תזרים שלילי בגובה 300 אלף דולר ברבעון הקודם. קופת החברה גדלה בהתאם ב-2 מיליון דולר והיא מכילה כעת 8.6 מיליון דולר במזומן, שווי מזומן והשקעות לטווח קצר וארוך. קליקסופטוור מעסיקה 112 עובדים.


טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully