וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שוק האג"ח: עליות של כ-1% בשחרים הארוכים בעקבות היחלשות הדולר והערכות שמדד המחירים מחר יהיה נמוך מהתחזיות

אילן מוסנאים

14.5.2003 / 16:17

הדולר נחלש בשעה זו בכ-0.22% לרמה של 4.479 שקלים; הכלכלנים צופים כי מדד המחירים יירד בין 0.1% ל-0.3%; מגמה מעורבת בצמודי המדד וירידות בצמודי הדולר » רוצים לבחור אג"ח להשקעה? לחצו כאן לדו"חות תשואה מפורטים



אחרי יומיים של מימושים שב היום האפיק השקלי בשוק האג"ח למגמת העליות שאיפיינה אותו בתקופה האחרונה. לדברי פעילים בשוק, איגרות החוב מגיבות לנסיגת ההסתדרות מהאיום להשבית היום את הבנקים ואת המסחר בבורסה, להיפוך המגמה במסחר בדולר, וכן להערכות כי מדד המחירים לחודש אפריל שיפורסם מחר יהיה יותר נמוך מהציפיות.



הדולר נסחר בשעה זו ברמה של 4.479 שקל, הנמוכה בכ-0.22% מהשער היציג של אתמול. בשעה זו נסחרים השחרים בעלייה ממוצעת של 0.6% לערך ובטווחים הארוכים נרשמות עליות של כ-1%. התשואות בטווחים הארוכים יורדות כעת לרמה של 8.2%-8.3%. איגרות החוב השקליות, הנושאות ריבית משתנה מסוג גילון, נהנות אף הן מהיחלשות הדולר, ורושמות עליות של כ-0.2% בממוצע.



הגלילים צמודי המדד נסחרים במגמה מעורבת על רקע הציפיות לפרסום מדד המחירים לצרכן מחר, שצפוי (אם לא תהיה הפתעה) להיות שלילי בשיעור של כ-0.1%-0.3%. הגלבועים, צמודי הדולר, מגיבים להיחלשות במטבע האמריקאי בירידות של כ-0.3%.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully