וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רשות ני"ע בעקבות הראל זוטא: טוענת כי לבעלי המניות של יעד נציגויות עילת תביעה כנגדו לאחר שהפר חובה חקוקה

אלי דניאל

14.5.2003 / 17:01

זוטא הודיע בנובמבר 2002 על כוונתו לפרסם הצעת רכש מיוחדת לכ-5.1% ממניות יעד נציגויות; עד כה לא בוצעה הצעת הרכש; החברה סבורה כי אין לה עילת תביעה נגד זוטא



רשות ניירות ערך פנתה בראשית השבוע לחברת יעד נציגויות , הנמצאת בשליטת הראל זוטא ושמעון כץ, בדרישה למסור לציבור המשקיעים במניותיה את עמדתה בכל הנוגע לאי קיומה של הצעת הרכש המיוחדת, הצעה אותה אמור היה לבצע הראל זוטא.



כזכור, במהלך נובמבר 2002 דיווחה יעד כי זוטא הודיע לה על כוונתו לבצע הצעת רכש מיוחדת לכ-5.1% מהון המניות של החברה במהלך חודש ינואר 2003, כאשר המחיר אותו הוא עמד להציע הסתכם ב-2 שקלים למניה. כעבור חודשיים דיווחה החברה כי זוטא הודיע שהצעת הרכש תבוצע על ידו עד לתום חודש מארס 2003, מן הטעם שהוא פועל להשלים את גיוס הכספים למימון ביצוע ההצעה. בפועל, עד היום לא בוצעה הצעת הרכש.



על רקע זה, ברשות ניירות ערך פנו ליעד והזכירו לה כי אי ביצוע הצעת הרכש מהווה הפרת חובה חקוקה כלפי בעלי המניות של החברה. על פי ההודעה שיעד פירסמה היום, החברה אינה סבורה שקיימת לה עילת תביעה כלפי זוטא בשל אי ביצוע הצעת הרכש, אם כי העילה עומדת לבעלי המניות שלה.



זוטא עצמו, המשמש גם כמנכ"ל יעד, הודיע לחברה כי ידוע לו שהעובדה שהוא לא ביצע את הצעת הרכש מהווה הפרת חובה חקוקה כלפי בעלי המניות - בה בעת הוא ציין כי הוא פועל להסדרת כל העניינים הכרוכים בביצוע הצעת הרכש.



יעד, הפועלת בתחום הנדל"ן המניב, סיימה את שנת 2002 עם הפסד של כ-2.5 מיליון שקל במחזור הכנסות של כ-21.4 מיליון שקל.


טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully