וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בנק דיסקונט מבקש להכריז על אלי קינד פושט רגל

בן-ציון ציטרין

15.5.2003 / 9:02

לטענת הבנק, חובותיו לבנק הם 22 מ' ש' לאחר שהפר את הסדר הפשרה שנחתם עמו לפיו הסכים הבנק לוותר על 28 מ' ש' מהחוב המקורי



בנק מרכנתיל דיסקונט הגיש אתמול לבית המשפט המחוזי בתל אביב בקשה להכריז על אלי קינד המחזיק בכ-3% ממניות בנק כרמל כפושט רגל, ולהורות על כינוס נכסיו. לטענת הבנק, חובותיו של קינד לבנק הם 22 מיליון שקל, לאחר שהפר את הסדר הפשרה שנחתם עמו לפיו הסכים הבנק לוותר על 28 מיליון שקל מהחוב המקורי של קינד וחברותיו לבנק.



מהבקשה עולה כי בנובמבר 2001 חתם קינד עם מרכנתיל דיסקונט על הסכם להסדרת חובותיו שבמסגרתו התחייב להעביר לידי הבנק סכומי כסף שיקבל ממכירת אחזקותיו בבנק כרמל, שהגיעו אז ל-10%, ומכירת אחזקותיו בחברת וודאימפורט.



מהבקשה עולה כי הצדדים החלו ביישום הסכם הפשרה ולאחר שקינד מימש את אחזקותיו במניות בנק כרמל הוא העביר לבנק את תמורתן בסך 5.1 מיליון שקל, ובנוסף העביר לבנק תשלומים חודשיים בהיקף כולל של 200 אלף שקל. ואולם לטענת הבנק, החל באוקטובר 2002 הפסיק קינד לפרוע את חובותיו ואף הודיע לבנק לפני שלושה חודשים כי אם לא תתקבל הצעתו לשינוי תנאי התשלום, לא ישלם את התשלומים החודשיים להם התחייב.



במכתב שנשלח לבנק טוען קינד כי בנק דיסקונט גרם להגבלת החשבון של אחת מהחברות שבבעלותו, צעד המגביל את פעילותה. לטענת קינד, בנק דיסקונט הוא זה שהכשיל את ביצוע תוכנית הסדר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully