וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איש השיווק של מאי: יאיר דורי, מפיק "המורדים"

כתב וואלה! עסקים

15.5.2003 / 8:02

הסדרה נמכרה כבר ל-23 מדינות כשהשאיפה של דורי היא להגיע ל-50

איגוד המפרסמים בחר ביאיר דורי, מפיק הסדרה "המורדים" כאיש השיווק של חודש מאי 2003.

דורי, 56, מפיק את הסדרה בארגנטינה, יחד עם כריס מורנה שכותבת אותה. הסדרה נמכרה כבר ל-23 מדינות כשהשאיפה של דורי היא להגיע ל-50. בימים אלה גם מתקיים מו"מ על הפקת הסדרה בארצות נוספות, עם שחקנים מקומיים: ברזיל, מקסיקו, ספרד וארה"ב. "ארה"ב היא שוק ענק מבחינתנו. יש בה כיום 38 מיליון דוברי ספרדית השוהים בה באורח חוקי, ועל פי הערכה עוד 10 עד 12 בלתי חוקיים – אוכלוסייה העולה על זו של מרבית ארצות אמריקה הלטינית" טוען דורי.

לדבריו גם הפצת הסדרה מתרחבת – הסדרה בדרך לבריטניה ולגרמניה. "וחתמנו חוזה עם וורנר קונסיומרס שיהיו אחראים על המרצ'נדייזינג. כאן טמון למעשה הרווח האמיתי: על כל דולר שאתה מרוויח על המוצר, אתה מרוויח 7 דולר על המרצ'נדייזינג" אומר יאיר דורי.

דורי עלה לכותרות הודות להצלחה של סידרת "המורדים", אבל זו בהחלט לא הפרנסה היחידה. הוא גם המפיץ של כל הטלנובלות הדרום אמריקאיות בארץ. הוא מעורב בהפקות של חלק גדול מהטלנובלות הישראליות כגון "המוסד", "לגעת באושר", "משחק החיים". קבוצת דורי, שהשותפה העיקרית בה מלבדו היא מפל טלנובלות, חברה בת של מפל תקשורת בבעלות תמי מוזס ונדב פלטי, היא גם הבעלים של ערוץ ויוה, ערוץ ויוה פלטינה והמגזין ויוה פלוס, וגם עושה את המרצ'נדייזינג למוצרי הלווי של כל הסדרות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully