וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קובי אלכסנדר שוב מנפיק בימי משבר: ורינט רוצה לגייס 100 מיליון דולר בהנפקה שנייה בנאסד"ק

גתית פנקס

15.5.2003 / 11:19

אלכסנדר לקח את אולטיקום ל-Secondary באוקטובר 2000, ימי המפולת; לורינט 134 מ' ד' בקופה ואת ההנפקה צפוי להוביל ליהמן ברדרס; קומברס מחזיקה ב-79% מורינט לפני ההנפקה ואלכסנדר ב-1.8%



קובי אלכסנדר, יו"ר קומברס טכנולוג'י , מנסה שוב לעשות את הלא יאומן. לאחר שבאוקטובר 2000, שיא המשבר, הצליח להשלים הנפקה שנייה (Secondary) לחברה הבת אולטיקום , הוא מתכוון כעת, במצב קשה לא פחות, לקחת את החברה הבת הציבורית השנייה שלו, ורינט , להנפקה שנייה במסגרתה תגייס 100 מיליון דולר במניות.



סמנכ"ל הכספים של ורינט, יגאל ניסים, סירב להגיב לידיעה וכך גם קומברס. ההערכות הן כי ורינט תעשה את ה-Filing לרשות ניירות ערך האמריקאית בימים הקרובים, וכבר מחר תודיע על כוונתה לבצע את הגיוס.



ההערכות הן כי את ההנפקה יוביל בית ההשקעות ליהמן ברדרס, שהולך עם אלכסנדר בצמידות כבר שנים ואף ביצע עבור קומברס טכנולוג'י את הנפקת האג"ח בגובה 350 מיליון דולר בתחילת החודש. יצוין, כי גם בליהמן ברדרס סירבו להתייחס לידיעה.



ורינט מתמחה ב-Actionable Intelligence - קבלת מודיעין שניתן לנקוט באמצעותו פעולות מונעות ולקבל החלטות בהתאם. החברה מתמחה במתן פתרונות של הקלטה דיגיטלית וניתוח של אינפורמציית קול ווידיאו עבור מוסדות בטחוניים ועבור ארגונים עסקיים. קומברס טכנולוג'י החברה האם, מחזיקה כיום בכ-79% ממניותיה של ורינט ואלכסנדר מחזיק בכ-1.8% ממניותיה.



לורינט היו בסיום הרבעון הרביעי של 2002 (סוף ינואר 2003) עתודות מזומן של 133.9 מיליון דולר, ושווי השוק שלה בבורסת הנאסד"ק הוא 490 מיליון דולר כפי שמשתקף ממחיר של 20.8 דולר למניה. מחיר זה הינו גבוה ב-30% ממחיר המניה בעת הנפקתה הראשונית, ונושק לשיא כל הזמנים של החברה.



הונה העצמי של ורינט מסתכם ב-96.2 מיליון דולר ונכסיה הכוללים ב-207 מיליון דולר. במאי 2002 החברה השלימה את הנפקתה הראשונה, במסגרתה מכרה 4.5 מיליון מניות במחיר של 16 דולר למניה. הסכום נטו שזרם לקופתה היה 65.4 מיליון דולר.


טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully