וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בכירים בענף הקמעונות: שופרסל צפויה להידרדרות נוספת

ניצן כהן

15.5.2003 / 13:51

"עושה רושם שההנהלה החדשה בראשות היו"ר, דליה לב, מתרכזת בשינויים פנים ארגוניים שפוגעים במהלך העסקים השוטף. החלטות אסטרטגיות אמיתיות אינן עולות כלל לדיון"

בכירים בתעשיית המזון המעורים ברשתות הגדולות מסרו ל-Themarker שעל פי התנהלות רשת שופרסל מאז ינואר, נראה שהרשת הולכת בכיוון של הידרדרות נוספת. הבכירים ציינו שתי סיבות עיקריות למצב: הסיבה הראשונה היא היעדר הסכמים עם הספקים הגדולים בישראל והסיבה השנייה היא צמצום בלתי מבוקר של מספר הקניינים של הרשת.

מאז ינואר חזרו הספקים הגדולים בישראל לגבות מרשת שופרסל מחירים גבוהים עבור מוצרים, נתון ששחק באופן משמעותי את הרווח הגולמי של החברה. "בחברה כמו שופרסל, שחיקה של 2%-3% ברווח הגולמי מעבירה אותה מיד להפסדים", ציין בכיר במערכת.

"שופרסל מתנהלת מאז ינואר ללא קברניט. אין מו"מ עם ספקים, אפילו לא התחיל למו"מ כזה ואנחנו נמצאים באמצע הרבעון השני של השנה. המשמעות היא שהספקים מנצלים את המצב להעלאת מחירים חריגה שלא היו מעזים לעשות בעבר".

הבכירים ציינו שברשת שופרסל לא מתקבלות החלטות ניהוליות, ועושה רושם שההנהלה החדשה בראשות יו"ר החברה, דליה לב, מתרכזת בשינויים פנים ארגוניים שפוגעים במהלך העסקים השוטף של החברה. "החלטות אסטרטגיות אמיתיות אינן עולות כלל לדיון בהנהלה", ציין בכיר נוסף.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully