וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טירה: הנזק המצטבר בגין השביתה כ-3 מיליארד שקל; כ-4,000 עובדים איבדו עבודתם

עינב בן יהודה

15.5.2003 / 15:03

לשכת התיאום החלה בנקיטת צעדים משפטיים נגד ההסתדרות הכללית ונגד ועדי העובדים במכס ובנמלים; נציגי ארגוני המעסיקים קראו לעובדים השובתים לשוב לעבודתם



ארגוני המעסיקים שוב מפרסמים נתונים קשים במסגרת מאבקם בשביתה הכללית. לדברי עודד טירה, יו"ר לשכת התיאום של הארגונים הכלכליים, יותר מ-4,000 עובדים איבדו את מקומות עבודתם בגין השביתה, והנזק המצטבר עד כה הינו כ-3 מיליארד שקל בגין הפסד תוצר ישיר ונזקים עקיפים. לדברי טירה, מעוכבות בנמלי הים סחורות בשווי של כ-1.8 מיליארד שקל. טירה אמר את הדברים במסגרת הפגנה שאירגנה לשכת התיאום בהשתתפות עובדים רבים המגזר העסקי.



בהפגנה השתתפו בכירי לשכת התיאום של הארגונים הכלכליים, בהם אוריאל לין, נשיא איגוד לשכות המסחר; סם אולפינר, נשיא התאחדות הקבלנים; זאב וינר, נשיא לשכת ארגוני העצמאים; ויהודה אלחדיף, נשיא התאחדות המלאכה והתעשייה הזעירה.



לין תקף את ההסתדרות, ואמר כי כל כוונתה להגן על בעלי השכר הגבוה בשירות הציבורי ועל הוועדים החזקים. וינר אמר כי הגיעה העת שהמגזר העסקי כולו יפסיק להיות קורבן להשתוללות חסרת רסן של נציגי העובדים במגזר הציבורי.



לשכת התיאום החלה בנקיטת צעדים משפטיים, הכוללים תביעות נזיקין נגד ההסתדרות הכללית ונגד ועדי העובדים במכס ובנמלים. לשכת התיאום פנתה לחבריה לדווח לה על כל נזק שנגרם או עלול להיגרם כתוצאה מהשביתה במכס ובנמלים. במקביל, פונה לשכת התיאום לבית המשפט המחוזי על מנת לקבל צו מניעה כנגד השביתה במכס ובנמלים.



לשכת התיאום קראה לוועדים ולעובדים השובתים להפר את השביתה ולחזור למקומות עבודתם.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully