וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נאנו-אור מכרה לחברה אמריקאית 10 מערכות מדידה מדויקות בשווי של למעלה ממיליון דולר

צורי דאר

15.5.2003 / 15:19

החברה, שעל מייסדיה נמנה אייל שקל מחברת קיארו, נמצאת בהליכים מתקדמים לגיוס 4-5 מיליון דולר בהובלת קרן הון סיכון אמריקאית



חברת הסטארט-אפ הישראלית נאנו-אור (Nano-Or), המייצרת מערכת מדידה תלת ממדית למדידות מיקרוסקופיות בדיוקים גבוהים, הודיעה היום על קבלת הזמנה ראשונה ל-10 מערכות של המוצר הראשון אשר פותח על ידה -3DScope 2000. החברה מסרה כי מדובר בחברה אמריקאית, אולם סירבה לציין את שמה.



מערכת 3DScope 2000 משמשת למדידה בדיוקים גבוהים בתלת-ממד ומיועדת בעיקר לתעשיית המיקרו-אלקטרוניקה ולמכוני מחקר ואוניברסיטאות. המערכת נועדה לגלות במהירות ובשלב מוקדם פגמים בתהליכי ייצור, ולהביא לחיסכון כספי רב ללקוחות.



ההזמנה למערכות התקבלה לפני ההשקה הרשמית של ה-3DScope 2000, שתעשה בשבועות הקרובים. מחיר מערכת בסיסית של ה-3DScope 2000 נע בין 100-150 אלף דולר - בהתאם ליישום, ולפיכך מדובר בעסקה של למעלה ממיליון דולר.



נאנו אור החלה את דרכה בפיתוח מודולים המעניקים תמונה תלת מימדית עבור מערכות בדיקה. את מודול הללו תיכננה החברה למכור ליצרניות מערכות בדיקה בהסכמי OEM.



בשנה האחרונה שינתה החברה כיוון וכיום מפתחת החברה מערכות מיקרוסקופיות תלת מימדיות שלמות בהם משולב החיישן המיועדות למכוני מחקר, מעבדות קווי ייצור של שבבים ומוליכים למחצה, ובעצם עבור כל תעשייה בה נעשה שימוש במיקרוסקופים.



החברה הוקמה ב-2000 על ידי ד"ר יואל אריאלי - מרצה בכיר במכון לב המשמש כ-CTO, עוז לב - לשעבר מפקד יחידת 81 ומנהל השקעות ב-STI ונצ'רס, שי וולפלינג, מפקד לשעבר ביחידת הפיתוח של חיל האוויר וסמנכ"ל מו"פ בחברה, וד"ר אייל שקל, מייסד חברת קיארו ומנהל פעילותה בישראל.



מנכ"ל החברה הוא דוד בניט, מייסד חברת הסטארט אפ אקסייט שעסקה בבדיקת מעגלים מודפסים. בעבר אף ניהל בניט את חממת ניצנים בנחל שורק ושימש כסמנכ"ל השיווק של אופטרוטק, שלימים התמזגה עם אורבוט לאורבוטק.



נאנו אור, המעסיקה כיום כ-25 עובדים במרכז פיתוח בלוד ובסניף בקליפורניה, גייסה עד כה 3.5 מיליון דולר מג'רוזלם גלובל ו-STI ונצ'רס.



החברה נמצאת כיום בהליכים מתקדמים לגיוס כ-4-5 מיליון דולר, ממשקיעים חדשים וקיימים. נאנו-אור מצפה לקבל בימים הקרובים חוזה השקעה (Term Sheet) מקרן הון סיכון אמריקאית גדולה ומעוד שני משקיעים חדשים נוספים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully