וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נתניהו תוקף: "זו השביתה האחרונה"

גולן פרידנפלד

15.5.2003 / 15:28

שר האוצר: "מישהו שאל את העובדים אם הם רוצים לשבות? מישהו התייעץ עמם טרם השביתה? אנחנו חיים במאה ה-19? נמאס מקומץ ועדים שמחזיק המדינה בגרון"

שר האוצר, בנימין נתניהו, יוצא היום בהתקפה חסרת תקדים על ההסתדרות. "נמאס לנו מהעובדה שקומץ ועדים מחזיק את המדינה בגרון. העידן הזה נגמר - אלו הפעולות האחרונות של הוועדים", אמר נתניהו. "שלטון הוועדים המונופולוסטיים קרוב לקצו", כך ציין היום שר האוצר בתגובה להחרפת השביתה על ידי ההסתדרות.

נתניהו המשיך במתקפה על ראשי הוועדים ואמר: "הנזק שגורמת השביתה הוא מיידי. אלפים יפוטרו ממקומות העבודה שלהם והוועדים בשלהם. העובדים מצביעים ברגליים מדי יום ובאים לעבודה, אך אינם יכולים לעבוד משום שהם נשלטים על ידי הוועדים. מישהו שאל אותם אם הם רוצים לשבות? מישהו התייעץ עמם טרם השביתה? אנחנו חיים במאה ה-19? נמאס לנו מהתופעה הזו ואנחנו הולכים לשים לה סוף", הוסיף נתניהו.

"אני עדיין לא מבין על מה בדיוק הוועדים מגינים", אמר נתניהו, "על המשכורות המנופחות שלהם? על תנאי ההעסקה המפליגים? הם בוודאי לא מגינים על העובדים אלא על עצמם ועל עצמם בלבד. בכל הכלכלות המערביות המוסד הזה שנקרא ועדי עובדים המסוגלים לשתק את המדינה מפעילות לא קיים עוד. גם אצלנו הוא לא יאריך ימים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully