וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אר.אס.אל חוזרת לרווח בתום 6 רבעונים שליליים: רווח רבעוני נקי של כ-2.9 מיליון שקל

אלי דניאל

15.5.2003 / 16:47

שיפור גם בביצועים התפעוליים - רווח תפעולי של כ-3.5 מ' ש'; עלייה חדה של כ-176% בהכנסות ל-18.3 מ' ש'; קיטון של 47% בהוצאות המו"פ; צבר ההזמנות - 50 מ' ש'



חברת אר.אס.אל אלקטרוניקה , הנמצאת בשליטת אברהם אופק וזאב דגני, מדווחת היום על גידול משמעותי בהכנסותיה לרבעון הראשון של השנה, במקביל למעבר לרווחיות תפעולית ונקייה. כך, החברה העוסקת בפיתוח, ייצור ושיווק של מערכות לשוקי התעופה האזרחית והצבאית ומערכות לשוק הארטילריה הצבאית, רשמה ברבעון הראשון של השנה הכנסות של כ-18.3 מיליון שקל - עלייה של כ-176% לעומת ההכנסות ברבעון המקביל.



מבחינה תפעולית מציגה החברה שיפור ניכר בשעה שהרווח התפעולי שלה מסתכם בכ-3.5 מיליון שקל. לשם ההשוואה, ברבעון המקביל הציגה אר.אס.אל הפסד תפעולי של כ-5.1 מיליון שקל. השיפור בסעיף זה נובע מהגידול בהכנסות, כמו גם מירידה של כ-47% בהיקף השקעות במו"פ ומצמצום בהוצאות התפעול - מתחילת השנה הקטינה החברה את שכר כל העובדים והמנהלים בשיעור של 6%-10%.



בשורה התחתונה רשמה החברה רווח נקי של כ-2.9 מיליון שקל - מהפך של מאה ושמונים מעלות בהשוואה להפסד של כ-5.2 מיליון שקל עמו סיימה החברה את הרבעון המקביל. יצוין כי הרבעון הפותח של השנה הינו הרבעון הרווחי הראשון של החברה לאחר שישה רבעונים רצופים בהם היא הציגה שורה תחתונה שלילית.



צבר ההזמנות של החברה הסתכם ב-31 במארס 2003 בכ-50 מיליון שקל, גידול של כ-32% בהשוואה לצבר ההזמנות בתחילת השנה, וזאת לאחר שבמהלך הרבעון הראשון קיבלה אר.אס.אל הזמנות חדשות בהיקף של כ-28 מיליון שקל.



עם פרסום דו"חותיה הכספיים של אר.אס.אל לשנת 2002 דיווחה החברה כי היא צופה שהדו"חות לשנת 2003 יראו לפחות על איזון. בינתיים, נראה כי החברה נמצאת בדרך הנכונה.


טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully