וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יו"ר הכנסת דחה את ההצבעה לאישור התוכנית הכלכלית בשבוע

אמיר טייג

15.5.2003 / 17:19

תתקיים בעוד כשבועיים; דחיית ההצבעה עשויה להיות קשורה להתקדמות במו"מ בנושא הפנסיה; הבוקר הודיע פרץ כי הוא מסכים לוותר על סוגיית הניהול המורשה בקרנות ההסתדרותיות

יושב ראש הכנסת, ראובן ריבלין, החליט לדחות את מועד ההצבעה לאישור התוכנית הכלכלית בשבוע. אמש במסגרת ישיבת הממשלה הוסכם במעמד ראש הממשלה כי ההצבעה תתקיים ביום חמישי ה-29 בחודש, כלומר ביום חמישי בעוד שבועיים. לאחר הדחייה, ההצבעה צפויה בשבוע האחרון של מאי. ריבלין הסביר כי הדחייה נובעת מנסיעתו הקרובה של נתניהו לחו"ל, אם כי ההערכות כי הדחייה היא על מנת לאפשר לצדדים למצות את המו"מ לתקופת זמן ארוכה יותר.

בימים האחרונים, על רקע השביתה במשק, מתנהלים מגעים אינטנסיוויים בין ההסתדרות ובין האוצר לגבי הסעיפים שבמחלוקת בתוכנית הכלכלית. היום בשעות הבוקר הודיע פרץ כי הוא מסכים לוותר בשלב בנוכחי על סוגיית הניהול המורשה, ולאפשר לאוצר ליטול את הניהול בקרנות הפנסיה ההסתדרותיות. הודעת פרץ קידמה צעד קדימה את צוותי המשא ומתן לקראת הסכמה. דחיית ההצבעה עשויה להיות קשורה להתקדמות זו במשא ומתן.

השניים דנים בשעה זו על הצעות אלו ונדרשים לבצע החלטות המסגרת ההצעות שגובשו. ללא הגעה להסכמה עשויה ההסתדרות להחריף מחר בבוקר את השביתה ולצרף לשובתים את רשות שדות התעופה. כמו כן, נשקל צירופם של הבנקים לשביתה, אך הדבר הוא בעל סבירות נמוכה יותר בשלב זה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully