וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שלמה שני: נתניהו מחפש מלחמה ובסוף הוא יקבל אותה

עינב בן יהודה

15.5.2003 / 17:17

בתגובה להתבטאויות שר האוצר, אמר ראש האגף לאיגוד מקצועי בהסתדרות: "ההתבטאויות האלו והתבטאויות דומות בעבר הן הגורם העיקרי לקושי בקיומו של משא ומתן נורמלי"



"נתניהו מחפש מלחמה ובסוף הוא יקבל אותה" כך אמר היום ל-TheMarker יו"ר האגף לאיגוד מקצועי בהסתדרות, שלמה שני, בתגובה להתבטאויותיו של שר האוצר נגד ההסתדרות.



שני הוסיף כי "ההתבטאויות האלו והתבטאויות דומות בעבר הן הגורם העיקרי לקושי בקיומו של משא ומתן נורמלי. נתניהו דוגל במדיניות של הפחדה לאורך כל הדרך. לעובדים נמאס שיש להם שר אוצר שתופס אותם בגרון - עם כל שרי האוצר שהיו לפניו כבר היינו מזמן יכולים לפתור את המשבר".



היום הודיעה ההסתדרות על החרפה נוספת בשביתה. במקביל נמשכים הדיונים בין צוותי המו"מ של האוצר וההסתדרות. הדיונים בין פרץ לנתניהו מתמקדים במחלוקת בעניין הפנסיה, המו"מ בסוגיית השכר במגזר הציבורי עדיין לא הסתיים, אך ההסתדרות הביעה נכונות לקיצוצי שכר בשיעור של 4% בממוצע בעוד האוצר הפחית את דרישותיו, ומסכים לקיצוץ של 6% בלבד. בנוסף, מסתמן סיכוי להסכם בנוגע לפיטורי עובדים מהמגזר הציבורי: 3,000 עובדים יפרשו מרצון או ייצאו לפנסיה תקציבית מוקדמת, ולא יפוטרו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully