וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סמנכ"ל הכספים של ווקלטק: "השוק מתחיל לשים אותנו על הראדאר ולתמחר את החברה מעבר לשווי קופת המזומנים"

שירלי יום-טוב

15.5.2003 / 20:32

ווקלטק מזנקת ב-40% במחזור גבוה ונסחרת כעת ברמה הגבוהה בכ-350% ממחירה בתחילת אפריל; הוגו גולדמן: "שוק ההון מתחיל להבין שבתחום ה-VoIP יש שוק אמיתי"



חודשים ארוכים דישדשה מניית ווקלטק ברמה של חצי דולר, אך בחודש וחצי האחרונים, שכללו את פרסום התוצאות הכספיות של החברה לרבעון הראשון, המניה מזנקת קדימה. את השיא בינתיים, היא רושמת היום, עם זינוק של 40% בשעה זו למחיר של 3 דולרים, במחזור גבוה של כחצי מיליון מניות. מחיר המניה משקף לחברה שווי שוק של כ-35 מיליון דולר, והרמה הנוכחית בה נסחרת המניה, גבוהה בכ-350% ממחירה בתחילת אפריל.



"שוק ההון מתחיל להבין שבתחום ה-VoIP יש שוק אמיתי, ובתוך השוק הזה מתחילים לספור גם את ווקלטק", אומר היום הוגו גולדמן, סמנכ"ל הכספים של ווקלטק. הוא מציין כי את התחזקות שוק ה-VoIP ניתן לראות גם בביצועיהן של מניות אחרות בתחום, ובכללן אודיוקודס הישראלית וחברת Sonos (סימול SONS). "על רקע התחזקות השוק, מתחילים לשים גם אותנו על הראדאר, ומתחילים לתמחר את החברה מעבר לשווי קופת המזומן שלה", הוא אומר.



ווקלטק מספקת פתרונות קול על גבי תשתיות בטכנולוגיית IP לספקיות תקשורת. ביום שלישי הודיעה החברה על חוזה חדש ברומניה עם ספקית התקשורת SNR שתעשה שימוש בציוד הטלפוניה של ווקלטק, כדי להציע שירותים בינלאומיים ובינעירוניים בשוק הטלקומוניקציה ברומניה, שעבר באחרונה דה רגולציה.



העסקה הינה פועל יוצא של הסכם ההפצה שנחתם בין ווקלטק ל-T-Systems International Carrier Sales&Solutions - ICSS, חטיבה של דויטשה טלקום. גולדמן מציין כי העסקה ברומניה היא "יפה" כהגדרתו, ומשמעותית, אך את היקפה הוא לא חושף.



הדו"חות הכספיים של ווקלטק לרבעון הראשון הצביעו על שיפור משמעותי בהכנסות, צמצום ההפסד הנקי וירידה בהפסד התפעולי לרמה הנמוכה ביותר אי פעם בחברה. הכנסות החברה צמחו ברבעון הראשון ב-85% ביחס לרבעון המקביל ל-6.2 מיליון דולר, ומייצגות צמיחה של 154% על הכנסות הרבעון הקודם.



ההפסד הנקי היה בגובה 1.3 מיליון דולר בהשוואה להפסד נקי של 3.9 מיליון דולר, או 32 סנט למניה, ברבעון המקביל. ברבעון הרביעי של 2002 דיווחה ווקלטק על רווח נקי של 6.5 מיליון דולר, אך רווח זה כלל בין היתר מכירה של יתרת מניות חברת התקשורת ITXC שייסדה ווקלטק בעבר - בסכום של 7.8 מיליון דולר.



ד"ר אילון גנור, יו"ר ומנכ"ל ווקלטק, ציין עם פרסום הדו"חות כי "יכולת החיזוי השתפרה ואנו מאמינים שהגרוע מכל מאחורינו". נתון חיובי נוסף אותו צופה החברה להמשך הוא עלייה ביתרות המזומנים לרמה של מעל 16 מיליון דולר בסיום הרבעון הבא. יתרות המזומנים, שווי מזומנים והשקעות לטווח קצר היו 15.2 מיליון דולר בסיום הרבעון הראשון.


טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully