וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כלל תעשיות עצרה את השקעותיה בחברות ביוטכנולוגיה חדשות

אורה קורן

16.5.2003 / 8:40

מאיר שני, המנכ"ל: "כלל תעשיות החליטה שלא לבצע השקעות חדשות ולהשקיע רק בחברות קיימות. גם זה מצריך כספים לא מבוטלים. עם זאת, אני מאמין בהשקעות בביוטכנולוגיה"



חברת כלל תעשיות עצרה את השקעותיה של החברה הבת, כלל תעשיות ביוטכנולוגיות (כת"ב), בחברות חדשות, והיא מאפשרת להנהלתה לבצע רק השקעות נוספות בחברות הפורטפוליו; בד בבד מנהלת כלל תעשיות מגעים להכנסת משקיע אסטרטגי לכת"ב - כך אישר אתמול מנכ"ל כלל תעשיות, מאיר שני.



שני הוסיף: "כלל תעשיות החליטה שלא לבצע השקעות חדשות ולהשקיע רק בחברות קיימות. גם זה מצריך כספים לא מבוטלים". כלל תעשיות הקצתה כ-100 מיליון שקל להשקעות של כת"ב בחברות ביוטכנולוגיות בשנים האחרונות. לדברי שני, נראה כי החברה הגיעה לנקודה שבה יהיה זה לא נכון להמשיך ולהשקיע בחברות ביוטכנולוגיות נוספות מבחינת המשקל שלהן בתיק ההשקעות של כלל תעשיות. "עם זאת, אני מאמין בהשקעות בביוטכנולוגיה ויש לי אמון רב בחלק מהחברות שכת"ב השקיעה בהן", אמר שני.



כלל תעשיות היא חלק מקבוצת אי.די.בי, הנמצאת בשלבים הסופיים של מכירתה לקבוצה בראשות נוחי דנקנר. בעבר אמרו מקורביו של דנקנר כי הוא אינו מאמין בהשקעות בחברות סטארט אפ, בכלל זה בחברות ביוטכנולוגיות. על רקע זה נפוצו שמועות בענף הביוטכנולוגיה, שלפיהן כלל תעשיות ביוטכנולוגיות תימכר לאחר חילופי הבעלים. שני הכחיש בתוקף את השמועות. השלמת תהליך חילופי הבעלים באי.די.בי אמור להתבצע בימים הקרובים, עם סיום השביתה בבנקים.


טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully