וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ספיאנס ממשיכה להפסיד: סיימה את הרבעון עם הפסד של כ-2 מיליון דולר; ההכנסות ירדו ב-25%

ניצן כהן

18.5.2003 / 10:06

ההכנסות הסתכמו ב-12 מ' ד'; הסכם לשת"פ עם חברת CastelBay; איציק שריר, מנכ"ל החברה: התוצאות מאכזבות ומהוות השתקפות של מצב הכלכלה העולמית



חברת ספיאנס הפסידה ברבעון הראשון של השנה 2 מיליון דולר, או 4 סנט למניה. ברבעון המקביל אשתקד הרוויחה החברה 163 אלף דולר כשברבעון הרביעי של 2002 הפסידה 4.8 מיליון דולר או 16 סנט למניה. הכנסות החברה ברבעון החולף ירדו ב-25% ל-12 מיליון דולר לעומת הכנסות של 16 מיליון דולר ברבעון המקביל אשתקד.



הרווח הגולמי של החברה ירד ברבעון החולף ב-32.6% ל-4.6 מיליון דולר לעומת 7 מיליון דולר ברבעון המקביל אשתקד. ההפסד התפעולי של החברה הסתכם ב-2.1 מיליון דולר לעומת רווח תפעולי של 366 אלף דולר ברבעון המקביל אשתקד והפסד תפעולי של 2.5 מיליון דולר ברבעון הרביעי של 2002.



איציק שריר, מנכ"ל החברה, מסר עם פרסום הדו"חות הכספיים של החברה כי הוא מאוכזב מהתוצאות שהושפעו בין היתר מעיכובים בביצוע פרויקטים ומהמצב הכלכלי בשווקים הבינלאומיים. "צריך לבחון את התוצאות הכספיות של החברה תוך שלוקחים בחשבון את המצב של שוק ה-IT והביטוח, שבנוסף לחוסר הוודאות בשווקים הבינלאומיים דוחים את ההתאוששות הכלכלית העולמית".



במקביל לפרסום הדו"חות הכספיים של החברה, דיווחה ספיאנס על הסכם לשיתוף פעולה אסטרטגי עם חברת CastelBay. שיתוף הפעולה בין שתי החברות יאפשר לספיאנס להרחיב את פתרונות התוכנה שהיא מספקת לסקטור הביטוח. בכוונת ספיאנס להרחיב את פעילותה בתחום התוכנה המיועד לראשי פרויקטים ולאנליסטים.



חברת CastelBay היא חברה אמריקאית שהוקמה ב-1998. החברה עוסקת במתן פתרונות מיחשוב כוללים לחברות בינלאומיות גדולות. עיקר ההתמחות של החברה היא במתן פתרונות למנהלי פרויקטים (בעיקר בקנה מידה גדול) ובמתן פתרונות למנתחי עסקים.


טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully