וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הופחת הקנס שהוטל על מנהלת סניף דיסקונט בעקבות מעילה

בן-ציון ציטרין

18.5.2003 / 10:25

רוני רגב, עורכת דין יוצאת הפרקליטות, הורשעה בגניבת 712 אלף שקל בעת ששימשה מנהלת סניף האוניברסיטה של הבנק ברמת אביב



בית המשפט המחוזי בתל אביב הפחית בשבוע שעבר את הקנס שהוטל על רוני רגב, לשעבר מנהלת סניף בנק דיסקונט שהורשעה במעילה כספית, מ-80 אלף שקל ל-15 אלף שקל. רגב, עורכת דין יוצאת הפרקליטות, הורשעה בגניבת 712 אלף שקל בעת ששימשה מנהלת סניף האוניברסיטה של הבנק ברמת אביב. סכום הכסף הוחזר לבנק עוד לפני פתיחת חקירה משטרתית, בצירוף ריבית והצמדה.



בית משפט השלום הטיל על רגב עונש של שישה חודשי מאסר בעבודות שירות, בנוסף לקנס של 80 אלף שקל או שמונה חודשי מאסר תמורתם. בנוסף על כך, הורחקה רגב לצמיתות מלשכת עוה"ד ואיבדה, בהסכמתה, את רישיון עריכת הדין שלה.



באת כוחה של רגב, עו"ד רחל תורן-כהן, הגישה ערעור על גובה הקנס לבית המשפט המחוזי בתל אביב. לטענתה, נוכח השבת הכסף לבנק והעובדה כי העבירה בוצעה על רקע הפרעה נפשית, לא היתה כל הצדקה להטיל קנס כה גבוה. בנוסף, טענה תורן-כהן כי מרשתה, שמכרה את דירתה לצורך השבת הכספים לבנק, נותרה בחוסר כל, ואינה יכולה לעמוד בתשלום הקנס - ולכן תיאלץ להיכלא.



בית משפט השלום נמנע מהטלת עונש מאסר בפועל, נוכח הסדר טיעון בין הצדדים. ההסדר נשען על חוות דעת נפשית, לפיה יש להימנע משליחתה של רגב לכלא. השארת הקנס על כנו, טענה תורן-כהן, משמעותה הכנסתה של רגב לכלא - בניגוד להיגיון שעמד מאחורי הסדר הטיעון.



בית המשפט המחוזי, בהרכב השופטים דוד בר-אופיר, שרה דותן ושרה ברוש, קיבל את הערעור וקבע את גובה הקנס על 15 אלף שקל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully