וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שמרוק השקיעה ב-CMT כ-6 מיליון דולר תמורת 20% ממניותיה

צורי דאר

18.5.2003 / 11:27

ההשקעה לפי שווי של 7.5 דולרים למניה - 5% מעל שווי השוק; החברה, בקופתה למעלה מ-20 מ' ד', השלימה לאחרונה חלוקת דיווידנד של 1.5 מ' ד'



קבוצת שמרוק, זרוע ההשקעות של רוי דיסני, השקיעה 6 מיליון דולר באמצעות קרן SHAMROCK CAPITAL GROWTH FUND בחברת המכשור הרפואי CMT טכנולוגיות רפואיות.



ההשקעה נעשתה תמורת 20% ממניותיה של CMT, הנסחרת בבורסת הנובו מרשה בפאריס, לפי שווי של 7.5 דולר למניה - 5% מעל שווי השוק.



יוסי קצב, נשיא CMT, מסר כי קבוצת שמרוק תחזק את חברת CMT ותתרום להמשך צמיחתה: "אנו מאמינים כי השקעה זו הינה הבעת אמון מרשימה מצד קרן השקעות בינלאומית המכירה היטב את הכלכלה והשוק הישראלי. אין ספק כי השקעה זו תתרום לשגשוגה וצמיחתה של החברה בשנים הקרובות".



CMT טכנולוגיות רפואיות עוסקת בפיתוח, שיווק וייצור מערכות הדמיה דיגיטלית לחדרי רנטגן. מוצרי החברה נמכרים ברחבי העולם בשני שווקים עיקריים: שוק ה-Add-on (שדרוג) של חדרי רנטגן אנלוגיים לדיגיטליים. השוק המרכזי השני בו פועלת החברה הינו שוק ה-OEM (מכירת המערכות כחלק אינטגרלי מחדרי רנטגן חדשים). בשוק זה מסתייעת CMT בשותפויות עם טושיבה ו-GE. בחודשים האחרונים פועלת חברת CMT לביסוס הסכמי OEM נוספים עם יצרני חדרי רנטגן במדינות נוספות.



החברה הוקמה בחיפה בשנות השמונים והונפקה בשנת 1999 בבורסת הנובו מרשה בפריס לפי שווי של 42 מיליון דולר.



מאז הנפקתה סיימה CMT 14 רבעונים רצופים של צמיחה ברווחיות. בשנת 2002 הסתכמו מכירות החברה בסך של 19.1 מיליון דולר ורווח נקי של 4.46 מיליון דולר אשר משקף עלייה של 5% לעומת שנת 2001. הרווח למניה בשנת 2002 הינו 1.14 דולר למניה ומשקף עליה של 4.6 לעומת התקופה המקבילה בשנת 2001.



CMT השלימה בשבועות האחרונים את תשלום הדיווידנד לבעלי המניות לשנת 2003 בסך של 1.5 מליון דולר המשקף פרמיה של כ-5% למחיר המניה. גם בשנת 2002 שילמה החברה לבעלי מניותיה דיווידנד בסך של 1.5 מיליון דולר.



החברה, שבקופתה סכום במזומן של למעלה מ-20 מיליון דולר מסרה כי היא בודקת בתקופה האחרונה אפשרוית M&A שונות בחברות בעלות יכולות טכנולוגיות סינרגטיות לפעילותה. CMT בחנה בשנה שעברה אפשרות להנפקת מניותיה גם בנאסד"ק.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully