וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הדולר מתחזק במסגרת המסחר באופציות ל-4.514 שקלים

אילן מוסנאים

18.5.2003 / 17:22

היציג נקבע בשישי על כ-4.489 שקלים; החלטת ההסתדרות להפסיק את השביתה ממתנת את הפיחות בשקל; בשוק המניות נרשמות ירידות של כ-2%


אחרי שנחלש ביום שישי לרמה של 4.485 שקלים, שב היום הדולר ומתחזק לרמה של 4.514 שקלים במסחר באופציות השקל דולר. רמה זו נמוכה בכ-0.6% מהשער היציג שנקבע ביום שישי ברמה של כ-4.489 שקל.

בדומה למסחר במניות, גם הדולר מושפע היום מגל הפיגועים נגד ישראלים ואתרים יהודיים בחו"ל בסוף השבוע והבוקר, ומהחלטת רה"מ שרון לדחות את הטיסה שלו לארה"ב לפגישה עם הנשיא האמריקאי בוש. החלטת ההסתדרות להפסיק את השביתה במשק, עקב ההתקדמות במגעים עם האוצר, ממתנת מעט את הפיחות בשער השקל. מדד המעו"ף רושם בשעה זו ירידות של כ-2%.

בפיגוע הבוקר בצומת פסגת זאב נהרגו 7 אנשים, בעת שמחבל המחופש ליהודי פוצץ עצמו באוטובוס. אתמול נרצחו שני בני זוג בפיגוע התאבדות בעיר חברון. בסוף השבוע נהרגו כ-31 איש ב-5 פיגועים שבוצעו באתרים יהודיים עיר קזבלנקה במרוקו. בין הנפגעים לא היו יהודים או ישראלים.

המסחר ביום שישי היה דליל, וזאת אחרי מסחר סוער בימי המסחר הקודמים עקב פקיעת אופציות בהיקף של יותר מ-100 מיליון דולר שהבנקים כתבו למשקיעים זרים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully