וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אמדוקס זכתה בחוזה שדרוג מערכת הבילינג של סינגולר

גתית פנקס

18.5.2003 / 14:40

שווי החוזה מוערך ב-כ-10-15 מיליון דולר; סינגולר, מיזם משותף של CBS ובל סאות', היא לקוחה של אמדוקס כבר מספר שנים

חתימת החוזים החדשים של אמדוקס מכיוון לקוחותיה הקיימים ממשיכה: ל-TheMarker נודע כי אמדוקס חתמה בשבוע שעבר על הסכם עם חברת Cingular Wireless השייכת לחברת הטלקומוניקציה SBC (60%) ולבל סאות' (40%) במסגרתו היא תספק לה את ה-Amdocs Enabler ואת ה-Amdocs PRM לצורך שדרוג מערכת הבילינג הקיימת שלה.

סינגולר, מפעילת הסלולר השנייה בגודלה בארה"ב, היא לקוחה ותיקה של אמדוקס ובשנה שעברה נחתם בין החברות הסכם לשדרוג מערכת הבילינג שלה שהוערך ב-20-30 מיליון דולר. החוזה החדש בין החברות מוערך ב-10-15 מיליון דולר.

דובר אמדוקס מסר כי "סינגולר הוא לקוח אסטרטגי וחשוב ולחברה מערכת יחסים טובה והדוקה עמו מזה שנים. עם זאת, כמדיניות, אמדוקס נמנעת מלהתייחס באופן פומבי לנושאים הקשורים לעסקיה עם לקוחותיה".

ה-PRM (Partner Relationship Management), מערכת ניהול קשרי השותפים של אמדוקס שתסופק לסינגולר, היא מוצר המאפשר פתרון מלא לניהול בילינג והסכמי הכנסות שונים שנחתמו עם שותפותיה של סינגולר. ה-Enabler תומך בבילינג של הדור השלישי. הפלטפורמה המשולבת תספק יכולות לתמיכה משולבת בשירותים המשולמים מראש (Prepaid) והמשולמים לאחר ביצוע העסקה (Postpaid) עבור כל שירותי הקול ושירותי תקשורת הנתונים, התוכן והמסחר, המסופקים למנוייה של סינגולר.

בין חברות הסלולר הנוספות שהן לקוחותיה של אמדוקס ניתן למנות את ספרינט PCS, נקסטל וקבוצת וודאפון. SBC היא בעלת מניות גדולה של אמדוקס (9.4%) ולקוחה משמעותית שב-2002 תרמה 10.6% מהכנסותיה וצפויה להמשיך להיות משמעותית גם ב-2003. גם הקשר עם בל סאות', בעלת המניות השניה של סינגולר, הוא הדוק: בל סאות' היא לקוחה גדולה של אמדוקס עם חוזה אאוטסורסינג למשך השנים הקרובות.

פעילותה של סינגולר הושקה באוקטובר 2000 והיא ייצרה בשנה שעברה הכנסות של 14.7 מיליארד דולר. החברה משרתת כיום יותר מ-22 מיליון מנויי קול ונתונים ברחבי ארה"ב (35 מדינות) המשתרעים על שטח בו הפוטנציאל הוא של 200 מיליון מנויים.

בחודש שעבר פירסמה אמדוקס את תוצאותיה לרבעון הראשון של 2003 (השני הפיסקלי עבורה) מהן עלה כי ההכנסות צמחו ב-4.6% מהרבעון הקודם ל-355 מיליון דולר. הרווח הנקי הסתכם ב-45.4 מיליון דולר או 21 סנט למניה, ובנטרול הוצאות חד פעמיות הוא היה 48.8 מיליון דולר או 22 סנט למניה. ברבעון השני של 2003 החברה מקווה להכנסות של 360-370 מיליון דולר (המשך צמיחה) ורווח של 48 מיליון דולר או 21-22 סנט למניה כולל הוצאות חד פעמיות. בנטרולן, הרווח יהיה 49-51 מיליון דולר או 22-23 סנט למניה. שווי השוק של אמדוקס בבורסת ניו יורק הוא 4 מיליארד דולר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully