וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מק'אן קשר-בראל ניהל מו"מ עם גלזר-בר לרכישת חצי מהבעלות על המשרד

איילה צורף

18.5.2003 / 16:36

הסכום אותו תיכנן מק'אן בראל לשלם היה אמור להיגזר מגובה החובות של המשרד לספקים ומדיה; גלזר-בר מדורג במקום ה-25 ברשימת משרדי הפרסום

בעליו של משרד הפרסום מק'אן קשר בראל ניהל באחרונה משא ומתן עם משרד הפרסום גלזר-בר, בבעלות יוסי גלזר ואבינועם בר, לרכישת חצי מהבעלות על המשרד - כך נודע ל-TheMarker; המו"מ הגיע לפסים מתקדמים, במסגרתם התמקד הדיון בגובה החובות של המשרד לספקים שונים.

מקורבים למו"מ מסרו כי הסכום אותו תיכנן מק'אן בראל לשלם בתמורה לחצי מהבעלות על המשרד היה אמור להיגזר מגובה החובות של המשרד לספקים ומדיה. לפני מספר ימים התפוצץ המו"מ בין הצדדים.

אילן שילוח, מנכ"ל מק'אן קשר בראל, אישר את דבר קיום המו"מ, אך סירב להרחיב בכל הקשור למניעים להפסקתו. במסגרת המו"מ בין הצדדים תוכנן להשאיר את המשרד כמשרד עצמאי, אך להעביר למק'אן יוניברסל, חברת המדיה של קבוצת מק'אן, את פעילות רכש המדיה של לקוחות גלזר-בר, כך שיוכלו לקבל מחירים נמוכים יותר בעבור המדיה שהם רוכשים.

על פי נתוני יפעת בקרת פרסום, דורג גלזר-בר במקום ה-25 ברשימת משרדי הפרסום, עם היקף פעילות של 14.6 מיליון דולר, במחירי מחירון. היקף פעילותו של המשרד נאמדת במחירים ריאליים של 5-6 מיליון דולר בשנה. למשרד שני לקוחות גדולים - ג'מבו (שהוא אינו רוכש עבורו את המדיה) ורכבי קאיה. בנוסף מטפל המשרד גם בתקציב מטבחי רגבה, פוג'י, ספורט ורטהיימר ובתקציבים נוספים. לא ניתן היה להשיג את תגובתם של יוסי גלזר או אבינועם בר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully