וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הכנסות חברת מקסימה צמחו ב-7% לכ-19.3 מיליון שקל; הרווח התפעולי גדל ל-2.9 מיליון שקל

אלי דניאל

18.5.2003 / 18:02

רווח נקי של כ-1.9 מ' ש'; תזרים חיובי מפעילות של 5.6 מ' ש'; מיכאל רוזנברג המנכ"ל פורש לטובת עסקים פרטיים - יוחלף ע"י מרדכי קסלר; החברה כללה בדו"חות הפרשה של 470 אלף ש' בגין פרישה זו



חברת מקסימה , העוסקת בייצור, שיווק ואספקה של גזים לתעשייה ונמצאת בשליטת חברת Praxair האמריקנית, דיווחה היום על גידול בהכנסותיה וברווחיה לרבעון הראשון של שנת 2003.



כך, החברה סיימה את הרבעון הפותח של השנה עם צמיחה של כ-7% בהכנסותיה לכ-19.3 מיליון שקל. ברמה התפעולית חל שיפור של כ-26% והרווח התפעולי תפח לכ-2.9 מיליון שקל. בשורה התחתונה רשמה החברה רווח נקי של כ-1.9 מיליון שקל - גידול של 68% לעומת רווחי הרבעון הראשון של שנת 2002.



פעילותה השוטפת של החברה הניבה במהלך הרבעון החולף תזרים מזומנים של כ-5.6 מיליון שקל, אם כי קופת המזומנים של החברה דווקא הצטמקה במהלך הרבעון הראשון לכ-6.8 מיליון שקל, וזאת לאחר שברבעון האמור חילקה מקסימה לבעלי המניות שלה דיווידנד בהיקף של כ-15 מיליון שקל.



בתוך כך, מנכ"ל החברה, מיכאל רוזנברג, סיים היום את תפקידו והוא פרש לטובת עסקים פרטיים. במקומו נכנס לתפקיד המנכ"ל מרדכי קסלר, אשר כיהן בעבר כסמנכ"ל בחברת תרכובות ברום. רוזנברג עזב את מקסימה לאחר שעבד בה 18 שנים, מהן 8 שנים כמנכ"ל. על פי הסכם הפרישה שבין רוזנברג והחברה הוא ימשיך לספק לה שירותים שונים עד ל-15 בפברואר 2004. בגין תקופת ההודעה המוקדמת כללה מקסימה בדו"חות הרבעון הראשון שלה הפרשה בסך של 470 אלף שקל.


טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully