וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יו"ר AOL טיים וורנר מרגיע: "הזמנים אולי קשים, אך העתיד נראה ורוד"

יהודה שויצר

19.5.2003 / 9:15

ריצ'רד פרסונס ציין כי חמישה מבין ששת העסקים בהם של החברה רשמו צמיחה בשנת 2002; הדגיש כי חטיבת האינטרנט עדיין נתונה בקשיים

יו"ר AOL טיים וורנר, ריצ'ארד פרסונס, מרגיע את בעלי המניות בחברה במסר אופטימי: "הזמנים אולי קשים עתה, אך העתיד נראה ורוד". דבריו של פרסונס סיפקו אנחת רווחה מסויימת לבעלי המניות שכבר מספר שנים רואים כיצד ערך החזקותיהם בחברה נופל ובמיוחד על רקע חשיפת השערוריות האחרונות בהן ניפחה החברה הכנסותיה.

"ישנן עדויות מוצקות לכך שיש לנו כל סיבה לחוש ביטחון ביחס לעתיד", אמר פרסונס שמונה לפני שנה לתפקיד מנכ"ל החברה ובינואר גם נטל את תפקיד היו"ר במקומו של סטיב קייס שהודח.

"חמישה מבין ששת העסקים בהם אנו מעורבים רשמו צמיחה בשנת 2002", אמר פרסונס לבעלי המניות וציין כי עסקי האינטרנט עדיין מגששים דרכם להצלחה. "אנו עמלים קשה בכדי לייצב את חטיבת האינטרנט", אמר.

חטיבת האינטרנט של החברה הובילה את AOL טיים וורנר להפסד חסר תקדים ב-2002. החברה סיימה את שנת 2002 עם הפסד של 98.7 מיליארד דולר - שנבע בעיקר ממחיקות בגין מוניטין בעקבות נפילת חטיבת האינטרנט אמריקה אונליין.

בפני פרסונס עומדת משימה לא קלה כלל בשנה הנוכחית. פרסונס חייב להתמודד עתה עם מספר רב של תביעות מצד משקיעים שטוענים כי החברה ניפחה באופן לא כשר את הכנסותיה ב-1.7 מיליארד דולר. החברה גם נמצאת במוקד של חקירה פלילית על ידי משרד המשפטים ורשות ני"ע בארה"ב. כן, חייב היו"ר לפעול לצמצום חובותיה של החברה שהאמירו ל-26 מיליארד דולר - מה שעלול להעיב על דירוג האשראי של החברה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully