וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אולניק: פתיחת שוק התקשורת הפנים ארצית לתחרות מותנה בהשלמת מיזוג חברות הכבלים

הדר חורש

19.5.2003 / 11:54

משרד התקשורת דחה את המלצת הוועדה בראשות רן קרול לפתוח את השוק לתחרות מלאה באוגוסט 2004, והחליט כי השוק ייפתח רק אפריל 2005



משרד התקשורת יצמצם את פתיחת התחרות בשוק התקשורת הפנים ארצית אם חברות הכבלים לא ישלימו את מהלכי המיזוג ביניהן בתוך שלושה חודשים - כך אמר היום מנכ"ל משרד התקשורת, אורי אולניק, בדיון המתקיים בוועדת הכלכלה בנושא פתיחת שוק התקשורת לתחרות.



משרד התקשורת דחה את המלצת הוועדה בראשות רן קרול לפתוח את השוק לתחרות מלאה באוגוסט 2004, והחליט כי השוק ייפתח רק אפריל 2005. מטרת הדחייה היתה להעניק לחברות הכבלים זמן נוסף להתארגנות לקראת פתיחת התחרות מול בזק.



בדיון בוועדה מתחו ח"כים ביקורת על החלטת המשרד, בעיקר לנוכח הקשיים של חברות הכבלים להתמזג ולהיערך להקמת רשת תקשורת טלפון שתתחרה בבזק.



מיזוג חברות הכבלים, שהוא תנאי להקמת הרשת, מתעכב לנוכח קושי להגיע להסכמה על תוכנית המימון של חברת הכבלים המאוחדת, וכן עקב מוגבלויות שהטיל המפקח על הבנקים על תנאי המימון.



בדיון המתקיים כעת בוועדה, אמר רן קרול כי הדבר החשוב הוא שהוועדה תקבע מועד מוגדר לפתיחת התחרות על מנת שחברות חדשות שירצו להתחרות בבזק, יוכלו לתכנן את מהלכיהן.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully