וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מנכ"ל ליפמן: להסכם ליפמן עם אמריקן אקספרס פוטנציאל הכנסות של עשרות מיליוני דולרים בשנה

אילן מוסנאים

19.5.2003 / 15:37

החברה תיכנס השנה וב-2004 לאיטליה ואנגליה שצפויות לתרום לה מכירות של 10-15 מ' ד' כל אחת בשנים הבאות; מנהלת מגעים לרכישות של חברות בתחום



להסכם של ליפמן עם אמריקן אקספרס בדרום אמריקה, יש פוטנציאל להכנסות שנתיות של עשרות מיליוני דולרים, באם תהיה לו המשכיות. כך אומר ל-TheMarker מנכ"ל חברת ליפמן, יעקב אנג'ל.



ליפמן תספק לאמריקן אקספרס אלפי מסופים מסוג נורית 8320 שיופעלו על ידי שלוחות החברה בברזיל, ארגנטינה ומקסיקו.



אנג'ל מציין כי בשלב זה מדובר בחוזה ראשוני עם היקפים כספיים נמוכים, שיהווה פיילוט עבור החברה. לדבריו, עם זאת, מדובר בחוזה חשוב שכן אמריקן אקספרס השתמשה עד כה באופן בלעדי במוצרים של אחד המתחרים של ליפמן. בנוסף החוזה החדש יחזק את דריסת הרגל של ליפמן בדרום אמריקה, אזור בו החלה החברה לפעול בסוף 2002.



ליפמן פירסמה היום את התוצאות הכספיות שלה לרבעון הראשון של 2003 ודיווחה על צמיחה של 23% בשורת ההכנסות שלה ועל רווח נקי של 24.1 מיליון שקל, הגבוה בכ-8% בהשוואה לרווח ברבעון המקביל.



אנג'ל מעריך כי ליפמן תצליח לשמור ב-2003 על קצב הגידול השנתי של כ-25%, שהחברה הציגה בשנים האחרונות. הוא מציין כי חלק מהצמיחה בשנים הקרובות תבוא מהחדירה למדינות חדשות. שתי מדינות כאלה הן איטליה, שליפמן הקימה בה מרכז שיווק ברבעונים האחרונים וצפויה להניב לה מכירות כבר בסוף 2003, ואנגליה, בה החברה מתכוונת להתחיל לעבוד בסוף השנה. לדברי אנג'ל מדובר בשווקים עם היקף שוק של כ-75 מיליון דולר ב-2003, ושצפוי לצמוח לרמה של כ-90 מיליון דולר ב-2004. ליפמן מקווה להשיג בשני השווקים הללו נתח שוק של 10%-15%, כך שהם צפויים לתרום לה בשנים הקרובות הכנסות בהיקף של 10-15 מיליון דולר כל אחד.



אנג'ל אינו פוסל גם אפשרויות של צמיחה חיצונית באמצעות רכישות חברות בתחום. הוא מציין כי בעצם למטרה זו צורפה קרן פימי לגרעין השליטה בליפמן. לדבריו, החברה מנהלת מגעים עם מספר חברות אולם בשלב זה הוא אינו יכול להתייחס למשהו ספציפי.


טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully