וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עסקת מכירת השליטה באי.די.בי אחזקות - הושלמה

אילן מוסנאים

19.5.2003 / 15:46

הצדדים חתמו על ההסכם למכירת השליטה באי.די.בי ביום שישי אולם השלמת העסקה נדחתה עקב השביתה בבנקים; יצחק מנור, צבי לבנת ואבי פישר ימונו כמשנים ליו"ר הקבוצה, נוחי דנקנר

מספר ימים לאחר שמשפחות רקנאטי וקרסו חתמו על מכירת השליטה בקונצרן אי.די.בי לקבוצת הרוכשים בראשות נוחי דנקנר ומשפחות מנור ולבנת, מודיע היום דנקנר על השלמת העברת השליטה באי.די.בי אחזקות .

דנקנר מציין כי, "רכישת גרעין השליטה בחברת האחזקות הגדולה במשק הישראלי מעידה יותר מכל על הבעת האמון של משפחתו ושל כלל בעלי המניות בקבוצת גנדן, ושל משפחות מנור ולבנת במשק הישראלי". יצחק מנור, צבי לבנת ואבי פישר ימונו כמשנים ליו"ר הקבוצה. נוחי דנקנר יטול על עצמו את תפקיד יו"ר החברה.

העסקה נחתמה כאמור כבר ביום שישי לפנות בוקר, אולם השלמתה נדחתה בגלל שביתת הבנקים, שלא איפשרה את העברת התשלום בפועל. במסגרת העסקה, רכשה קבוצת גנדן-מנור-לבנת את השליטה (51.7%) באי.די.בי אחזקות, תמורת 434 מיליון דולר.

דנקנר יחזיק באמצעות גנדן 60% מגרעין השליטה ומשפחות מנור ולבנת יחזיקו כל אחת 20% מגרעין השליטה. עם העברת השליטה בקבוצה צפויים בעלי התפקידים הבכירים באי.די.בי להמשיך ולמלא תפקידים בקבוצה, לפחות לתקופת ביניים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully