וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פלמוליב מבקשת צו מניעה כנגד פרסומת של פרוקטר אנד גמבל

אמיר הלמר

19.5.2003 / 17:16

בפרסומת נטען כי נוזל ניקוי הכלים FAIRY הוא הנמכר בעולם; התובעת טוענת כי הגישה תלונה לרשות השנייה וכי מתשובה שקיבלה עולה כי פרוקטר אנד גמבל הודיעה שהנתונים הללו נמסרו בטעות

חברת קולגייט-פלמוליב הגישה היום לביהמ"ש המחוזי בתל אביב תביעה לצו מניעה כנגד שידור הפרסומות של נוזל הניקוי לכלים FAIRY מתוצרתה של חברת פרוקטר אנד גמבל בטענה כי מדובר בפרסומת מטעה.

בתביעה שהוגשה ע"י עו"ד איתן שאולסקי נטען כי במסגרת הפרסומת לנוזל ששודרה בחודש שעבר מציין הקריין כי "בכל העולם הוא מספר 1 ובישראל יותר ממיליון אנשים בחרו ב-FAIRY כנוזל לניקוי הכלים שלהם". עוד נטען כי בתחתית המסך נכתב באותיות קטנות: "ע"פ נתוני EUROMONITOR".

קולגייט-פלמוליב, המייצרת את נוזל הכלים פלמוליב, טוענת בתביעה כי הפרסומת כוללת טענות עובדתיות שאינן נכונות ומטעות את ציבור הצרכנים. כך נטען כי בעת שידור הפרסומת חברת EUROMONITOR עדיין לא סיכמה נתוניה לשנת 2002, כמו כן נטען כי נתוניה של החברה בשנים 2000 ו-2001 העידו בבירור כי הנוזל הנמכר בעולם הוא פלמוליב והנוזל המתחרה דורג רק במקום הרביעי.

עוד נטען כי התובעת הגישה תלונה בעניין לרשות השנייה וכי מתשובה שקיבלה עולה כי חברת פרוקטר אנד גמבל הודיעה להם כי הנתונים הללו נמסרו בטעות. למרות "הטעות" טוענת התובעת כי בדף הפתיחה באתר האינטרנט של הנתבעת, מופיע הכיתוב: "פיירי, נוזל ניקוי הכלים מס' 1 בעולם".

לפיכך מבקשת התובעת מביהמ"ש צו שימנע בעתיד מהנתבעת להימנע מכל פרסום הכולל טענה לפיה נוזל הכלים פיירי הוא נוזל ניקוי הכלים הנמכר בעולם. טרם הוגש כתב הגנה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully