וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פינג'אן ומוביליטק יספקו פתרונות להורדת תוכן מאובטח למכשירים ניידים

צורי דאר

15.7.2003 / 12:54

מדובר באינטגרציה בין פלטפורמת mPower של מוביליטק, ופלטפורמת Vital Security של פינג'אן

חברת פינג'אן (Finjan), המפתחת מוצרי אבטחה פרואקטיוויים ופתרונות לניהול תוכן, חתמה על הסכם שיתוף פעולה אסטרטגי עם חברת מוביליטק (Mobilitec), המספקת פתרונות כוללים למפעילים סלולריים, המאפשרים ניהול והפצת תכנים דינאמיים לטלפונים ניידים.

שיתוף הפעולה יאפשר לספקי תקשורת לקבל פתרון שלם להורדת תוכן מאובטח ומהימן למכשירים ניידים. הדבר יושג הודות לאינטגרציה בין פלטפורמת mPower של מוביליטק, המוצעת לספקי תקשורת, ופלטפורמת Vital Security של פינג'אן. הפתרון יאפשר שמירה על סביבת שירות פתוחה מחד, ולצדה סריקה אוטומטית על ידי פינג'אן של תוכן שמקורו באתרים חיצוניים. סריקת הקוד תבוצע עוד בטרם הורדת התוכן למכשירים הניידים, וזאת על מנת למנוע פגיעה, גניבה, או ניצול של מכשירים ניידים והמידע שבהם.

שיתוף הפעולה ישדרג, מצד אחד, את רמת האבטחה בפלטפורמת mPower של מוביליטק ויהפוך אותה לאטרקטיווית יותר עבור לקוחותיה, ומצד שני יכניס את פינג'אן לשוק הסלולר.

הצורך במוצרי אבטחה לעולם התוכן הסלולרי צומח בהתמדה עם עליית השימוש בשירותי תוכן ניידים. "היישום המהיר של טלפונים חכמים ומכשירים סלולריים מבוססי ג'אווה גורם לפגיעות ברמות חדשות ומסוכנות ויוצר פוטנציאל להתקפות קוד זדוני", אומר שלמה טובול, מייסד ומנכ"ל פינג'אן. "מיליוני משתמשי סלולר אינם מודעים לעובדה שהם חשופים לאיומים הנעים מגניבת שיחות ושליחת הודעות SMS ו-MMS לא מורשות מטלפונים וממכשירים ניידים, ועד גניבת רשימות כתובות ואינפורמציה אישית אחרת".

פינג'אן, שנוסדה בשנת 1996, מתמחה באבטחת תכנים. מוצרי החברה נועדו להגן על מערכות מפני וירוסי קוד עוין, וזאת ע"י בדיקת מאפייני קבצים על הרשת ועל תחנת הקצה. במהלך 2002 השלימה החברה גיוס של 8.5 מיליון דולר מבנצ'מרק, מיזראל סיד פרטנרס וממשקיעים קודמים, בהם אייפקס ובסמר. הכנסותיה של פינג'אן ב-2002 מוערכות בכ-10 מיליון דולר. החברה מאוזנת מזה כמה רבעונים, ואף החלה להרוויח.

מוביליטק, שהוקמה ב-2000, עוסקת בפיתוח פתרונות שירותי ערך מוסף לסלולר. פלטפורמת mPower שפיתחה מאפשרת למפעילים סלולריים לספק ללקוחותיהן אפליקציות ושירותי ערך מוסף כגון שירותי תוכן מבוססי JAVA ,MMS, אייקונים וציורים. ה-mPower תומכת בטכנולוגיית ג'אווה 2 מיקרו (J2ME) של סאן מיקרוסיסטמס.

מוביליטק גייסה ב-2001 למעלה מ-10 מיליון דולר מלוסנט ונצ'ר פרטנרס, מסאן מיקרוסיסטמס ומקרן AIG Orion. בחברה מושקעת גם סינגטל ונצ'רס, חברת ההשקעות של סינגפור טלקום. על לקוחותיה של מוביליטק נמנות סלקום, וודאפון אירלנד, M1 מסינגפור ו-DTAC התאילנדית.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully