וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אמדוקס הטמיעה את פתרון ה-CRM בזרוע הרשתות של בריטיש טלקום

שירלי יום-טוב

15.7.2003 / 14:46

היקף החוזה מוערך במספר מיליוני דולרים; BT הטמיעה בעבר פתרונות ניהול קשרי לקוחות של אמדוקס; בשבוע הבא יתפרסמו דו"חות הרבעון ה-3 הפיסקלי

ענקית הבילינג וה-CRM אמדוקס , הודיעה היום כי BT Wholesale Network Build, הזרוע האחראית על הקמת רשתות בקבוצת בריטיש טלקום, יישמה את פתרון ה-ClarifyCRM של אמדוקס. מדובר בעסקה שנחתמה ברבעון הפיסקלי הראשון של אמדוקס ב-2003 (כלומר, בין החודשים אוקטובר-דצמבר 2002), וההערכה היא כי היקפה שקול לעסקה ממוצעת של אמדוקס, כלומר מספר מיליוני דולרים. עסקות ה-CRM של אמדוקס נמצאות במקום השלישי מבחינת היקפן הממוצע, כאשר העסקות הגדלות ביותר נמצאות בתחום הבילינג ואחריהן מדורגות עסקות מיקור החוץ.

Network Build BT Wholesale מפעילה את פתרון ניהול קשרי הלקוחות של אמדוקס במטרה לבצע מיכון של תהליך ההזמנה, מקבלת ההזמנה והטיפול בה ועד להשלמתה והחיוב (בילינג) עבורה.

Amdocs ClarifyCRM כוללת את תוכנת ה-Process Manager (מנהל תהליכים), מוצר שפותח על ידי Amdocs בשיתוף עם BT, ונמצא כבר בשימוש בחברות השייכות לקבוצת בריטיש טלקום. השלב הראשון ביישום ה-ClarifyCRM ב-Network Build נערך במאי האחרון.

אמדוקס תפרסם את דו"חותיה לרבעון השלישי (פיסקלי) ביום רביעי הבא לאחר תום המסחר. תחזית הקונצנזוס בוול סטריט, המשקללת את תחזיותיהם של 11 אנליסטים, צופה הכנסות של 364 מיליון דולר. השורה התחתונה צפויה להציג רווח נקי של 22 סנט למניה, כ-47 מיליון דולר. התחזית אותה סיפקה אמדוקס בסיום הרבעון הקודם היא להכנסות בטווח של 360-370 מיליון דולר על רווח נקי של 21-22 סנט למניה. אמדוקס נסחרת בנאסד"ק לפי שווי שוק של כ-5.7 מיליארד דולר, ומניית החברה הוסיפה כ-170% מתחילת השנה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully