וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לידר ושות' מעלה את ההמלצה לעלית ל"קנייה חזקה" בעקבות המיזוג

אילן מוסנאים

17.7.2003 / 15:04

אורי הרשקוביץ קובע למניה מחיר יעד של 200 שקלים, הגבוה בכ-33% ממחירה בשוק; תהנה ממומנטום חיובי בשל אינטרס המוסדיים לשער גבוה לקראת המיזוג והצפי שתיכנס למעו"ף

בעקבות כוונת משפחת שטראוס למזג את פעילות המחלבות והסלטים של שטראוס עם חברת עלית , מעלה האנליסט אורי הרשקוביץ מלידר ושות' את ההמלצה למניה ל"קנייה חזקה" במחיר יעד של 200 שקל - הגבוה בכ-33% מהמחיר בו פתחה המניה את המסחר הבוקר.

כזכור, משפחת שטראוס, בעלת השליטה בעלית ובחברת שטראוס, הודיעו אתמול על הכוונה למזג את הפעילויות של שתי החברות. בעקבות המיזוג, תקום חברה חדשה, שטראוס עלית, שמחזור המכירות השנתי שלה מוערך ב-3.4 מיליארד שקל. החברה מסרה כי המיזוג יתבצע בדרך של החלפת מניות, אולם בשלב זה לא ברור לפי איזה שווי יתבצע המיזוג. על פי נתונים שפורסמו הבוקר בעיתון "הארץ", המכירות של שטראוס הסתכמו ב-2002 בכמיליארד שקל, עם רווח נקי של 90-110 מיליון שקל.

הרשקוביץ מציין כי המהלך צפוי להשפיע על עלית במספר מישורים. ראשית - במישור התפעולי, בין שתי החברה קיימות סינרגיות, אותן הן יוכלו לנצל כדי לשפר את התוצאות שלהן.

שנית, הוא אומר, למוסדיים יהיה אינטרס שעלית תגיע למיזוג בשער גבוה ככל האפשר (כך התשלום, שיתבצע במניות עלית כידוע, עבור הפעילות של שטראוס יהיה נמוך יותר). בנוסף, עם ביצועו, יעמיד המיזוג את עלית כמועמדת ודאית להיכנס למדד המעו"ף, מה שצפוי לתרום למומנטום החיובי בנייר.

נקודות שתומכות במגמה החיובית במניה הן השיפור הצפוי בתוצאות החברה על רקע שיפור הפעילות באירופה, מגמות במחירי חומרי הגלם בעולם וכן המשך מהלכי ההתייעלות בחברה והשיפור הצפוי במצב המשק (כאשר יגיע - א.מ.).

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully