וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קומפיוג'ן מוכרת את קו מוצרי ה-Bioccelerator לחברת ביואינפורמטיקה ישראלית

סוכנויות הידיעות

17.7.2003 / 16:39

בתמורה תקבל קומפיוג'ן תשלומים שיתפרסו על פני השנתיים הקרובות ותגמולים ממכירות עתידיות של קו המוצרים; מניית החברה זינקה בכ-200% מתחילת השנה

חברת גילוי התרופות קומפיוג'ן הודיעה היום על מכירת קו מוצרי ה-Bioccelerator לחברת Biocceleration Ltd. בתמורה לתשלומים שיתפרסו על פני השנתיים הקרובות, תגמולים ממכירות עתידיות של קו המוצרים וכל מוצר שיפותח על בסיס הידע והטכנולוגיה של קו מוצרים זה. על פי ההסכם העסקה תושלם עד סוף חודש אוגוסט הקרוב.

קו מוצרי ה-Bioccelerator מאיץ חיפושים והשוואות בין רצפי DNA וחלבונים הנמצאים במאגרי מידע שונים. Biocceleration היא חברת ביואינפורמטיקה שהוקמה על ידי קבוצה של משקיעים פרטיים בראשותו של שמחון פייגלר, שהיה אחד ממייסדיה של קומפיוג'ן בשנת 1993. לאחר השלמת העסקה, Biocceleration תהפוך להיות ספקית של מוצרים שמאיצים חיפושים במאגרי מידע בתחום הביואינפורמטיקה.

"על ידי מכירת קו מוצרי ה-Bioccelerator אנו מחזקים את ההתמקדות של קומפיוג'ן בשני ערוצי מסחור: פלטפורמות ושירותים שאנו מציעים לחברות ביו-פרמצבטיקה מובילות, וגילויים המבוססים על מחקרים פנימיים שלנו", אמר ד"ר מור אמיתי, נשיא ומנכ"ל קומפיוג'ן.

קומפיוג'ן נסחרת בבורסה בת"א ובנאסד"ק לפי שווי שוק של כ-137 מיליון דולר. לחברה שיתופי פעולה עם חברות ביוטכנולוגיה ופרמצבטיקה כדוגמת Abbott Laboratories ,Novartis ו- Pfizer. מניית קומפיוג'ן זינקה בכ-200% מתחילת השנה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully