וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

UBS על אם סיסטמס: המניה מתומחרת במלוא ערכה; מותירים המלצת "נייטרלי" אך מעלים מחיר יעד

שירלי יום-טוב

17.7.2003 / 19:58

"מכירות הדיסק און קי והמובייל דיסק און צ'יפ, מתרוממות ומאזנות את הירידה בהכנסות מה-FFD והדיסק און צי'פ"; מעלים מחיר יעד ל-13.3 דולר; המניה מאבדת כ-4%



הדו"חות שפירסמה אתמול חברת אם סיסטמס המפתחת שבבים מבוססי Flash, הפתיעו לטובה הן בשורת ההכנסות שעמדה על 25.6 מיליון דולר ועקפה את התחזית המוקדמת של החברה, והן בשורה התחתונה בה הצטמצם ההפסד הנקי לכ-400 אלף דולר. גם בבית ההשקעות UBS מציינים היום לטובה את הדו"חות מאתמול. "רבעון מצוין נוסף", מציינים האנליסטים סטיבן לוי וג'ונתן הלף, "בו עלו ההכנסות על התחזית שלנו שעמדה על 24 מיליון דולר".



לוי והלף מציינים כי התוצאות של אתמול מספקות הוכחה נוספת לכך שהמכירות של שני מוצרי הליבה של אם סיסטמס, הדיסק און קי והמובייל דיסק און צ'יפ, מתרוממות ומאזנות את הירידה בהכנסות מ-2 מוצרים אחרים של החברה, ה-FFD והדיסק און צי'פ. יחד עם זאת, הם מציינים לשלילה את הירידה בהפסד התפעולי בסכום של 350 אלף דולר בלבד לעומת עלייה של 3.5 מיליון דולר בהכנסות.



ביחס למחיר המניה הם מציינים כי היא מתומחרת במלוא ערכה. בכל זאת, הם מעלים את מחיר היעד שלה ל-13.3 דולר תחת מחיר קודם של 10.3 דולר, כדי לשקף את העלייה הצפויה בהכנסות. בשל התמחור "המושלם", כפי שהם מציינים, נותרת ההמלצה על "נייטרלי". המניה מאבדת כעת כ-4% למחיר של 12.8 דולר.






טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully