וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שרון: לא ייתכן שאדם עובד מרוויח פחות מאדם שחי מקצבאות

אמיר טייג

20.7.2003 / 12:35

ראש הממשלה מגבה את שר האוצר ומותיר את ההחלטות בנושא הקיצוץ בקצבאות של האמהות החד הוריות בידי משרד האוצר

ראש הממשלה, אריאל שרון, מגבה היום בישיבת הממשלה את שר האוצר, בנימין נתניהו, ומותיר את ההחלטות בנושא מדיניות ההמשלה בנושא הקיצוץ בקצבאות של האמהות החד הוריות בידי משרד האוצר. ראש הממשלה הודיע הבוקר לממשלה כי אין בכוונתו לערוך דיון בנושא בישיבת הממשלה אלא רק לשמוע את הצגת הנושא שנערכה על די שר האוצר נתניהו, שר התמ"ת אולמרט וסגנו, רענן בינור.

במהלך הישיבה הבהיר שרון כי עמדתו הבסיסית דומה לעמדת שר האוצר וגורסת כי לא ייתכן מצב בישראל בו אדם עובד הוא בעל הכנסה נמוכה יותר בהשוואה לאדם שאינו עובד וחי מקצבאות. שרון אמר כי הממשלה לא תתקפל בנושא זה מעמדתה המודגשת במסגרת התוכנית הכלכלית של האוצר המעודדת לדבריו חזרה של מקבלי קצבאות למעגל העבודה.

במסגרת ישיבת הממשלה אמר שר האוצר כי "אין רעים ואין טובים" במאבק הזה בין האמהות החד הוריות ובין האוצר. לדבריו, את האוצר מנחה עיקרון אחד של החזרת אנשים לשוק העבודה והשאלות שצריכות להישאל הן כיצד לעשות זאת. "כל עוד האמהות החד הוריות חושבות כי הקצבאות יוחזרו לרמתן בעבר הן לא יסכימו לחזור לעבוד", אמר נתניהו.

שר הרווחה, זבולון אורלב, טען בישיבה כי העיקרון על פיו הולכת הממשלה הוא נכון אך הדרך אינה נכונה. בתגובה אמר שרון כי במאבק על עקרונות לא מוותרים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully