וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אסיה: ירידות במרבית השווקים; קוריאה נסוגה ב-0.8%; הונג קונג עולה בעקבות וול סטריט

דפנה מאור

21.7.2003 / 9:23

בטוקיו לא התקיים מסחר לרגל חג; העליות בהונג קונג ובאוסטרליה מתמתנות; יצרנית השבבים הייניקס נפלה ב-13%



שוקי אסיה רשמו היום מגמה מעורבת. בקוריאה, טייוואן, תאילנד וסין נרשמו ירידות. אולם ציפיות להתאוששות בכלכלת ארה"ב סייעו לבורסת הונג קונג, הקשובה לרחשי ליבם של המשקיעים בארה"ב, לעלות ב-1% נכון לשעה זו. מגמה חיובית נרשמה גם בסינגפור ואוסטרליה. בטוקיו לא התקיים מסחר לרגל חג.



בקוריאה ירד מדד הקוספי ב-0.8%. מניית הייניקס, יצרנית השבבים הנתונה בהגנה מפשיטת רגל, נפלה ב-13.1%. בנק קוקמין ירד ב-0.4%. מנגד, עלתה מניית סמסונג אלקטרוניקס, היצרנית הגדולה בעולם של שבבי זכרון, ב-0.7%.



בטייוואן נרשמה ירידה במניות הטכנולוגיה והבלו צ'יפ. יצרנית השבבים טייוואן סמיקונדקטור ירדה ב-1.7%; מנייתה של חברת התעופה צ'יינה איירליינס ירדה ב-2%.



בסינגפור ירדה מניית צ'רטרד סמיקונדקטורס, יצרנית הרביעית בגודלה בעולם לשבבים לפי הזמנה, ב-2.7% לאחר שרשמה הפסד של 90 מיליון דולר ברבעון. היה זה הפסד עשירי ברציפות לחברה. הכנסותיה ברבעון היו 127.6 מיליון דולר. מדד סטרייטס טיים בסינגפור עלה ב-0.2%.



באוסטרליה התמתנו עליות מסחר הבוקר. וולוורתס, הקמעונאית הגדולה ביבשת, ירדה ב-1.9% לאחר שרשמה למרות שעמדה בתחזית השוק עם צמיחה של 7% במכירותיה ברבעון השני. וולוורתס אף העלתה את תחזית הרווח השנתית ל-57 סנט למניה. מדד אול אורדינריז עולה ב-0.2%.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully