וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תפנית בעסקת הד ארצי: חברת קאול בקר קמינסקי מוכרת 33% מהד ארצי למ.א רויכמן תמורת כ-1.5 מיליון שקל במזומן

גולן פרידנפלד

21.7.2003 / 11:03

החברה היתה עד כה שותפה סמויה של מ.א רויכמן, שבשליטת אליהו רויכמן, שתחזיק מעתה בכל מניות הד ארצי; קאול בקר קמינסקי רכשה לאחרונה את רשת מייל בוקס ואת מגזין "הורים וילדים"



עסקת הד ארצי המתוקשרת מקבלת היום תפנית נוספת. חברת קאול בקר קמינסקי, שבשליטת יצחק קאול, אבי קמינסקי ואסף בקר, מכרה את חלקה בהד ארצי לחברת מ.א רויכמן שבשליטת איש העסקים אליהו רויכמן. הסכום במזומן שיועבר לקאול בקר קמינסקי נאמד בכ-1.5 מיליון שקל על ידי גורמים בענף.



קאול בקר קמינסקי היתה עד כה שותפה סמויה בחברת הד ארצי, והחזיקה בכ-33% מהחברה מבלי שהדבר היה ידוע לכל הצדדים בעסקה. קאול בקר קמינסקי הגישה לפני חודשים ספורים הצעה לרכישת השליטה בחברת הד ארצי מידיה של קבוצת מעריב אחזקות, אלא שראשי מעריב העדיפו בסופו של דבר הצעה אחרת, שהוגשה להם על ידי מ.א רויכמן.



להבדיל מעסקת הד ארצי, הרי שבשתי העסקות האחרות עליהן דיווחה חברת קאול בקר קמינסקי, היא החליטה להישאר בפוזיציה של בעלות. מדובר על רכישת השליטה ברשת מייל בוקס ובמגזין "הורים וילדים". בעסקת מייל בוקס מדווחת קאול בקר קמינסקי כי בכוונתה להרחיב את מספר הסניפים ואת תמהיל המוצרים המוצעים לקהל היעד - עסקים קטנים ובינוניים. במגזין "הורים וילדים" מתכוונת החברה להרחיב את קהל המפרסמים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully