וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שחר המילניום מנסה לחזור לבורסה: תקצה לצד ג' 81% ממניותיה תמורת פעילות בתחום המלונאות והנופש

אילן מוסנאים

21.7.2003 / 14:19

שווי הנכסים שיועברו - 12 מ' ש'; בתחילת השנה ניסתה למכור השליטה למרדכי יונה; העסקה מותנית בהסכמת בעלי האג"ח של החברה להמיר את האג"ח למניות ובחידוש המסחר במניה



בעלי השליטה בחברת שחר המילניום (לשעבר במעסף), מנסים להחזיר את החברה למסחר פעיל בבורסה והיום הם מדווחים על עסקה חדשה להחייאת החברה.



שחר המילניום, שבשליטת שחר יוסף ותמימה וחברת כפרית, מדווחת היום כי התקשה עם צד שלישי שאינו קשור אליה בכתב עקרונות אשל על פיו היא תקצה לצד השלישי מניות חדשות שיהוו כ-81% ממניות החברה. בתמורה להקצאה יעביר המשקיע לבעלות החברה 50% מזכויות ההון והשליטה בחברה פרטית העוסקת בתחום המלונאות והנופש וכן הלוואת בעלים שניתנה על ידי המשקיע לחברה הפרטית. החברה מדווחת כי שווי הנכסים שיועברו לבעלותה מוערכים בכ-12 מיליון שקל, וזאת בהתבסס על עלות הרכישה של הנכסים.



יצוין כי העסקה הנוכחית אמורה להחליף עסקה קודמת, במסגרתה היה אמור לרכוש את השליטה בשחר המילניום איש העסקים מרדכי יונה. שחר המילניום ניהלה בתחילת 2003 מגעים עם יונה, שהיה אמור להזרים לתוך החברה פעילות מקרקעין המצויה בחלקה המזרחי של בקעת בית נטופה, בסמיכות לכפרים בועיינה ונוגי'דאת, וזאת תמורת הקצאת כ-90% ממניות החברה.



היום מעריכה שחר המילניום, כי אם תושלם ההצעה הפרטית, יאפשר הדבר את חידוש המסחר במניותיה. עם זאת, השלמת העסקה מותנית במספר עסקות נוספות. העסקה הראשונה תכלול את העברת 42% מהאג"ח של החברה שנסחרות בבורסה לידי קבוצת משקיעים, שתכלול את בעל השליטה בחברה אביעד שחר, כנגד השקעה של 1.3 מיליון שקל בחברה. איגרות החוב לעיל יומרו למניות ויהוו כ-8.1% מהון המניות של החברה. התנאי השני, הוא כי יתר מחזיקי האג"ח של החברה יסכימו להמיר את איגרות החוב שברשותם למניות שיהוו כ-11% מהון המניות של החברה.



בנוסף, בכתב העקרונות נקבעה שורה של תנאים מתלים לביצוע העסקאות האמורות, בהן חתימת הסכם בין שני הצדדים עד סוף אוגוסט 2003, חידוש הדיווח הכספי על ידי החברה (שהופסק עקב היעדר אמצעים בידי החברה להשלמת הדיווח, ואישור ההסדרים המוצעים על ידי בית משפט, אסיפות מחזיקי האג"ח, בעלי המניות והנושים של החברה וכן אישור הבורסה לחידוש המסחר במניה.



שחר המילניום משקיעה בחברת מחסנים חכמים, SMS המשווקת את מחסני ה- PVC המיוצרים ע"י חברת "במעסף" לרשתות קמעונאיות בארה"ב. השקעה זו מהווה את הנכס היחידי של החברה. בסוף 2001 מכרה החברה את כל החזקותיה בחברת "במעסף פלסטיקה". בתחילת 2002 השעתה הבורסה את המסחר במניה לאחר שלא עמדה בכללי השימור של הבורסה לפיהם, שווי אחזקות הציבור לא יפחת מ-1.6 מיליון שקל וההון העצמי לא יהיה נמוך מ-2 מיליון שקל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully