וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מרוויחים ומחלקים: פועלים אי.בי.אי רשמה רווח של 3.4 מיליון שקל ברבעון השני ומחלקת את כולו כדיווידנד

גולן פרידנפלד

21.7.2003 / 16:26

הרווח בחצי השנה הראשונה עומד על 5.6 מיליון שקל, גבוה ב-170% מהרווח שהושג בתקופה המקבילה; ההכנסות מפעולות גדלו ברבעון ב-34% לעומת הרבעון המקביל



חברת פועלים אי.בי.אי חיתום , שבשליטת בנק הפועלים ובית ההשקעות אי.בי.אי, מדווחת היום על תוצאות חיוביות לרבעון השני של השנה. החברה מדווחת על רווח נקי של 3.4 מיליון שקל, לעומת רווח של 855 אלף שקל ברבעון המקביל ולעומת רווח של 1.2 מיליון שקל ברבעון הראשון של השנה. לשם השוואה, בשנת 2002 כולה רשמה החברה רווח כולל של 5 מיליון שקל, אותו עברה כבר בתום 2 הרבעונים הראשונים.



גם הרווח התפעולי של החברה השתפר ברבעון השני והוא הסתכם ב-3.2 מיליון שקל, לעומת רווח של כ-2 מיליון שקל ברבעון המקביל. שיעור הרווח התפעולי ברבעון השני עמד על 67%, לעומת שיעור רווח תפעולי של 58% ברבעון הקודם ושיעור רווח תפעולי של 50% ברבעון המקביל.



ברבעון השני הסתכמו הכנסותיה של חברת החיתום מפעולות בכ-4.7 מיליון שקל, אשר משקפות גידול של 34% לעומת הרבעון המקביל וגידול של 58% לעומת הרבעון הקודם. הכנסות אלו מיוחסות בין היתר להנפקות בהן השתתפה החברה ובייעוץ להנפקות, בהן הנפקת אל-על, גיוס הון באג"ח של תרו, גיוסי ההון שביצעו חברות שיכון עובדים ושיכון ובינוי ועוד.







בחצי השנה הראשונה הסתכמו הכנסותיה של פועלים אי.בי.אי מפעולות ב-6.1 מיליון שקל, לעומת 8.3 מיליון שקל במחצית הראשונה של 2002. על הירידה בהכנסות מפעולות חיפו ברבעון השני 2 סעיפים שלא היו קיימים במחצית הראשונה של השנה. האחד הינו הכנסות בהיקף של 1.6 מיליון שקל מהשקעות לזמן ארוך, והשני הוא הכנסות מימון בהיקף של 3 מיליון שקל בחצי הראשון של השנה, מהם 2 מיליון שקל ברבעון השני. כל אלו הביאו את סך הכנסותיה של החברה לרמה של 10.7 מיליון שקל בחצי הראשון של 2003, לעומת הכנסות בהיקף של 8.3 מיליון שקל במחצית הראשונה של 2002.



הגידול ברווחיה של פועלים אי.בי.אי משתלם לבעלי המניות העיקרים בחברה, שכן החברה החליטה על חלוקת כל הרווח הנקי שלה ברבעון השני כדיווידנד לבעלי המניות בהיקף כולל של 3.4 מיליון שקל. זוהי חלוקת הדיווינד השלישית של החברה השנה, כאשר חילקה בחודש מארס דיווידנד בהיקף של 2 מיליון שקל בגין שנת 2002. בחודש מאי הודיעה על חלוקת דיווידנד בהיקף של 3.3 מיליון שקל. בסך הכל מסתכמים הדיוונדים שחולקו על ידי החברה מתחילת השנה ב-8.7 מיליון שקל.



הנהנים העיקריים ממדיניות הדיווידנדים של החברה הם בנק הפועלים המחזיק בכ-29% מהחברה, בית ההשקעות אי.בי.אי המחזיק ב-27% מהחברה ומנהלי החברה רונן צלניר ויואב קפלן המחזיקים בכ-13.6% מהון המניות של פועלים אי.בי.אי. מאז רכש בנק הפעולים את חלקו בחברה חילקה פועלים אי.בי.איי דיווידנדים בהיקף כולל של 12.7 מיליון שקל.


טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully