וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

זרמון-גולדמן קיבל את תקציב רשת טיב טעם

איילה צורף

21.7.2003 / 20:10

במכרז השתתפו גם ליניאל DDB ונחמני-צפריר; בשלב זה טרם נקבע מה יהיה היקפו של תקציב הפרסום



זרמון-גולדמן קיבל את תקציב רשת טיב טעם. במכרז השתתפו גם ליניאל DDB ונחמני-צפריר כשבשלב זה טרם נקבע מה יהיה היקפו של תקציב הפרסום.



כיום מנהלת הרשת, בבעלות קובי טרייביטש, 10 סניפים ובעלת מכירות של כמיליארד שקל בתוך שבע שנים, כמעט ללא השקעה בפרסום. עד לפני מספר חודשים טיפל בתקציב משרד MCM מקבוצת באומן-בר-ריבנאי, אך בפניה ממוקדת לקהל הרוסי בלבד.



זהו המכרז השני אותו מנהלת הרשת - לפני כשנה ניהלה מכרז נוסף. בסבב הקודם פנתה הנהלת הרשת לשני משרדי פרסום מהעשירייה הראשונה: באומן-בר-ריבנאי ויהושע TBWA. לאחר סבב מצגות ארוך, שבמסגרתו אמדה הרשת את תקציב הפרסום ב-1.5-1 מיליון דולר בשנה, החליטה ההנהלה כי אינה מעוניינת לפרסם. הפעם צפויה הרשת להקצות תקציב קטן יותר, כחצי מיליון דולר, אך כאמור, מדובר בהערכות בלבד.



בין היתר מנהלת הרשת סניפים בנתניה, ראשון לציון, אשדוד, חיפה, בת ים, באר שבע, אשקלון, נצרת וכרמיאל. גם כיום עיקר המיקוד שלה הוא הקהל הרוסי, אשר לו היא משווקת מוצרי בשר לא כשרים, ומוצרים מיובאים בעיקר ממדינות מזרח אירופה. היא מעסיקה כ-1,300 עובדים.



לפני כשנתיים רכשה קבוצת טיב טעם את מפעל הוד לבן תמורת כ-6 מיליון דולר מקבוצת אסם-נסטלה. במפעל מיוצרים נקניקים ומוצרי בשר המשווקים לשוק הקמעונאי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully