וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עו"ד שריד החל בבדיקת הליך האישור בקרן מבטחים למימון עסקת אי.די.בי

שלומי שפר

22.7.2003 / 8:50

קרן מבטחים אישרה לפני כמה חודשים מימון של 55 מיליון דולר לקבוצת גנדן-לבנת-מנור שרכשה את השליטה בקונצרן אי.די.בי



עו"ד ישי שריד החל בתחילת השבוע בבדיקת תקינות הליך האישור שניתן בקרן הפנסיה מבטחים הוותיקה למימון עסקת אי.די.בי. עו"ד שריד קיבל מסמכים בעניין זה מעו"ד דורון שנער ממשרד שנער, שחור ויסברגר, שליווה את מבטחים בעסקה.



קרן מבטחים אישרה לפני כמה חודשים מימון של 55 מיליון דולר לקבוצת גנדן-לבנת-מנור שרכשה את השליטה בקונצרן אי.די.בי. מבטחים שכרה את שירותיו של עו"ד יוסף גרוס, שהצטרף ליועצת המשפטית של הקרן, עו"ד חנה גרבל, לצורך ייעוץ משפטי לדירקטוריון בדיונים על המימון.



ואולם דירקטורים בקרן, ובהם שוש אורן, רן ארז ושלומי אטיאס - טענו כי הליך האישור היה לא תקין. בין היתר, אמרו השלושה כי ביום אישור העסקה על ידי הדירקטוריון צורפו אליו שלושה דירקטורים חיצוניים. לדבריהם, דירקטורים אלה הצביעו בעד המימון, ובשל הצבעתם אושרה ההחלטה.



עו"ד שריד קיבל מנדט לבדוק את תקינות האישור, ואולם לא מן הנמנע כי אם ימצא פגמים, יבדוק גם את תנאים שקיבלה מבטחים בעבור המימון. בשוק ההון היו מי שמתחו ביקורת על כך שמבטחים לא תיהנה במקרה שבו תהיה עלייה במניות אי.ד.בי. גם אם יימצאו פגמים בהצבעה - אין דרך להחזיר את המימון, ואולם ייתכן כי עמיתים בקרן יתבעו את הדירקטוריון.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully