וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רויטרס עלתה על התחזיות עם רווח של 138 מיליון דולר במחצית

דפנה מאור

22.7.2003 / 10:20

ספקית המידע הפיננסי הגדולה בעולם הודיעה על קבלת חוזי מכירות מגולדמן סאקס ומליהמן ברדרס; חוזה ירידה של 11% בהכנסות השנה

רויטרס, ספקית המידע הפיננסי הגדולה בעולם, עלתה על תחזיות השוק ורשמה רווח של 138 מיליון דולר לפני מס והוצאות חד פעמיות במחצית הראשונה של השנה. עם זאת, בהכנסותיה ממנויים לשירותיה נרשמה ירידה של 10%.

הרווח המדווח לחצי השנה שהסתיימה ב-30 ביוני היה 87 מיליון ליש"ט (138 מיליון דולר), לעומת הפסד של 10 מיליון ליש"ט בתקופה המקבילה ב-2002. תחזיות האנליסטים צפו רווח של 42 מיליון ליש"ט. הכנסותיה של רויטרס הסתכמו ב-1.6 מיליארד ליש"ט (2.56 מיליארד דולר), ירידה של 11.8% לעומת התקופה המקבילה.

ההכנסות ממכירת מנויים לשירותי מידע באמצעות מסופים, עיקר פעילותה של רויטרס, הסתכמו ב-1.25 מיליארד ליש"ט (2 מיליארד דולר), ירידה של 10.7% לעומת התקופה המקבילה. תחום זה סבל מנסיגה במהלך השנה וחצי האחרונות, וזאת בשל הקיצוץ החד בהוצאות ובכוח אדם של בנקים וחברות פיננסים אחרות. מספר מסופי המסחר של רויטרס בסוף יוני היה 17 אלף.

למרות שתנאי השוק הוסיפו להיות קשים, במיוחד באירופה, אמרה רויטרס כי חל שיפור של ממש בתחרותיות של מוצריה. עם פרסום הדו"ח הודיעה ספקית המידע כי קיבלה חוזי מכירות חשובים מגולדמן סאקס ומליהמן ברדרס.

לפי דיווחים מוקדמים, צפויה רויטרס לספק מערכות מידע חדשות עבור חטיבות האג"ח, המט"ח והסחורות של גולדמן, המנהל נכסים בשווי 108 מיליארד דולר בתחומים אלו. מקור בגולדמן סאקס אמר כי רויטרס הגישה הצעה חדשנית, שתספק יתרונות גדולים עבור הבנק. גולדמן משתמש היום בשירותיהן של רויטרס, בלומברג ותומסון הקנדית.

עבור השנה כולה חוזה רויטרס ירידה של 11% בהכנסות. במחצית השנייה צפויה ירידה בשולי הרווח התפעולי בגלל השקעות תפעוליות במיזם Fast Forward.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully