וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אינפיניון רשמה הפסד של 131 מיליון דולר ברבעון השני; רואה סימנים ראשונים למגמה חיובית בשוק השבבים

רונן סרברניק

22.7.2003 / 10:47

יצרנית השבבים הגרמנית איבדה יותר מ-2.4 מיליארד יורו ב-9 הרבעונים האחרונים בשל הירידה החדה במחירי שבבי הזיכרון, אל מתחת לעלות הייצור



אינפיניון טכנולוג'יס, יצרנית השבבים השנייה בגודלה באירופה, דיווחה היום על הפסד קטן מהתחזיות ברבעון השלישי ומסרה כי היא רואה "סימנים ראשונים למגמה חיובית בשוק".



ההפסד הנקי של אינפיניון גדל לרמה של 116 מיליון יורו (131 מיליון דולר) לעומת 76 מיליון יורו ברבעון המקביל בשנה הקודמת. אנליסטים צפו הפסד של 181.8 מיליון יורו. מנכ"ל החברה, אולריך שומאכר, אמר כי חטיבת הלוג'יק, אשר מייצרת שבבים לטלפונים סלולריים ומכוניות, צפויה לעבור לרווחיות ברבעון הרביעי. לעומת זאת סרב אולריך לחזות את מועד המעבר לרווחיות של חטיבת ה-DRAM של החברה.



אינפיניון איבדה יותר מ-2.4 מיליארד יורו ב-9 הרבעונים האחרונים בשל הירידה החדה במחירי שבבי הזיכרון, אל מתחת לעלות הייצור.



מכירות אינפיניון ברבעון השלישי עלו ב-11% לרמה של 1.47 מיליארד יורו (1.67 מיליארד דולר). ההפסד התפעולי של אינפיניון הסתכם ב-115 מיליון יורו, לעומת 110 מיליון יורו ברבעון המקביל.



אינפיניון דיווחה על גידול בתזרים מזומניה לרמה של 2.4 מיליארד יורו לעומת 1.5 מיליון יורו ברבעון הקודם. החברה מכרה הרבעון אג"ח בסך של 700 מיליון יורו ואת מניות בחברת פרומוס טכנולוג'יס.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully