וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מפעילת מערכת המסחר המקוונת הגדולה בעולם רשמה הפסד של 5 מיליון דולר ברבעון האחרון

סוכנויות הידיעות

22.7.2003 / 11:17

אינסטינט דיווחה כי לקוחותיה סחרו באמצעות מערכותיה ב-37.1 מיליארד מניות ברבעון לעומת 19.2 מיליארד ברבעון המקביל ו-31.5 מיליארד ברבעון הקודם; מתכננת לבצע ארגון מחדש



קבוצת אינסטינט, מפעילת מערכת המסחר המקוונת הגדולה בעולם, רשמה הפסד של 5 מיליון דולר ברבעון השני, בעוד היא מנסה לזכות בנתח שוק ולבצע ארגון מחדש.



החברה הודיעה כי בכוונתה לארגן את עסקיה באופן שיפריד את עסקי המכירה והרכישה של מניות. "אנו נמשיך ללחוץ ולקדם את קיצוץ העליות אך נפריד את חטיבות הניהול והפעילות העסקית ל-3 חלקים בהתאם לפעילויותיהן".



אינסטינט, אשר שייכת ברובה לקבוצת רויטרס, דיווחה על הפסד של 5 מיליון דולר, 2 סנט למניה, בהתאם לתחזיות האנליסטים, לעומת הפסד של 60 מיליון דולר, 24 סנט למניה, בשנה הקודמת. החברה דיווחה על עלייה בהכנסותיה לרמה של 285.4 מיליון דולר, לעומת 268.7 מיליון דולר ברבעון המקביל בשנה הקודמת.



אינסטינט דיווחה כי לקוחותיה סחרו ב-37.1 מיליארד מניות ואג"ח תוך שימוש במערכותיה ברבעון האחרון, זאת לעומת מסחר ב-19.2 מיליארד דולר בשנה שעברה ו-31.5 מיליארד דולר ברבעון הקודם. העליה נובעת, לטענת אינסטינט, בעליה בהיקפי המסחר הכללים בשוק והוספה של 2 ימי מסחר ברבעון השני.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully