וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שטרית: תוכניתו של אורלב תרוקן מתוכן את התוכנית הכלכלית; תקציב המדינה לא יוכל לשאת את השפעותיה

אמיר טייג

22.7.2003 / 11:59

הדברים נאמרו בקבינט הכלכלי-חברתי הדן במשבר האימהות החד הוריות; נתניהו: תוכנית האוצר, כפי שאושרה בכנסת, היא התוכנית התקפה ולא נסטה מהתוואי שלה



תוכניתו של זבולון אורלב תרוקן מתוכן את התוכנית הכלכלית של האוצר, ולפיכך תקציב המדינה לא יוכל לשאת את השפעותיה - כך אמר היום מאיר שטרית, השר במשרד האוצר, בהתייחס להצעתו של שר הרווחה, זבולון אורלב. הדברים נאמרו במסגרת הקבינט הכלכלי-חברתי, הדן בשעות אלו בנושא משבר האימהות החד הוריות.



במסגרת הדיון הוסיף שר האוצר, בנימין נתניהו, כי התוכנית הכלכלית של האוצר, כפי שאושרה בכנסת, היא התוכנית התקפה, ולא נקבעה בשלב זה כל סטייה מתוואי התוכנית.



לטענת האוצר, המיוצג בקבינט על ידי נתניהו ושטרית, תוכניתו של אורלב, שעיקרה פריסת הקיצוץ בקצבאות החד הוריות על פני תקופה של 3 שנים, אינה מגובה על ידי המספרים, ואינה עולה בקנה אחד עם דרישות הקיצוץ התקציבי. הקבינט החליט כי ההחלטה בנושא תעבור לידי ועדה שבה ישתתפו שר הרווחה, שר האוצר ושר התמ"ת, אהוד אולמרט. ועדה זו תחליט לגבי המשך הטיפול בבעיית החד-הוריות.



בישיבת הממשלה האחרונה, שהתקיימה ביום ראשון, הודיע ראש הממשלה כי הוא מעניק גיבוי מלא לשר האוצר במאבקו מול דרישת האימהות החד הוריות לבטל את הקיצוץ בקצבאות הבטחת ההכנסה שלהן. ראש הממשלה הבהיר כי אין בכוונת הממשלה לדון בנושא, וההחלטה לגבי שינויים אפשריים תתקבל במסגרת הקבינט הכלכלי-חברתי. כאמור, הקבינט לא קיבל עדיין את עמדת אורלב, ומסתמן לפי שעה שאין בכוונתו לקבל את הצעתו זו, מאחר שהיא דורשת את הקטנת הקיצוץ התקציבי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully