וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המנהלים במרקורי קוצרים את העליות במניה

שירלי יום-טוב

22.7.2003 / 13:12

לארי וור, סגן נשיא בחברה, מימש אופציות ב-2.7 מיליון דולר; מניית מרקורי הוסיפה מתחילת השנה כ-37%

לארי וור, סגן נשיא במרקורי המנהל את תחום ה-APM )Application Performance Menagement), מימש לאחרונה אופציות שהפכו למזומן בסכום של כ-2.7 מיליון דולר, כך עולה ממסמך שהוגש לרשות ניירות ערך האמריקאית (SEC). וור מכהן בתפקידו הנוכחי במרקורי החל מינואר האחרון, ולפני כן ניהל את חברת פרשווטר שנרכשה על ידי מרקורי במאי 2001 תמורת 147 מיליון דולר. בסך הכל מימש וור כ-64.6 אלף אופציות כאשר המניות נמכרו ביום שישי האחרון במחיר של כ-41.3 דולר למניה. מחיר המימוש של חלק הארי של האופציות, כ-44 אלף, עמד על 18.74 דולר למניה, ואילו מחיר המימוש של יתר האופציות עמד על כ-24.3 דולר למניה.

מרקורי ידועה כחברה שהעניקה בנדיבות אופציות לבכיריה במהלך השנים. בשנה שעברה היא העניקה 4.9 מיליון אופציות לכ-81% מ-1,800 עובדיה. בינואר השנה ניתנו 3.7 מיליון אופציות, כאשר חמשת הבכירים בחברה קיבלו כ-1.2 מיליון אופציות מתוכן.

במאי האחרון הצביעה אסיפת בעלי המניות של מרקורי נגד אישורה של תוכנית האופציות החדשה, שהיתה אמורה החברה להחיל על עובדיה. אמנון לנדן, מנכ"ל ויו"ר החברה, ציין אז כי "לא קיבלנו מספיק תמיכה עבור המהלך, ואנו לא מתכוונים לבצע מהלכים שהם בניגוד לרצונם של בעלי המניות".

תוכנית האופציות החדשה של מרקורי ל-2003 היתה אמורה לכלול הקצאה של כ-10 מיליון מניות למשך 3 שנים, למנהלים ועובדים בחברה. כמו כן, התוכנית כללה הגדלת מספר האופציות הניתנות לדירקטורים בחברה מ-10 אלף ל-20 אלף בשנה.

לנדן הוסיף אז כי הסרתה של התוכנית לא תגרום אמנם בעיות מיידיות, אך היא תוכל לפגוע ביכולתה העתידית של החברה לתגמל את עובדיה הקיימים או לשכור עובדים חדשים.

מרקורי, המפתחת כלים לניהול ביצועים של מערכות ה-IT בארגונים, נסחרת לפי שווי שוק של כ-3.5 מיליארד דולר, ומניית החברה הוסיפה מתחילת השנה כ-37%. בשבוע שעבר דיווחה החברה על תוצאות הרבעון השני שעלו על התחזיות, והצביעו על צמיחה של 26% מרבעון לרבעון ל-118.1 מיליון דולר. רווחיה הנקיים של החברה הסתכמו ב-16.9 מיליון דולר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully