וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

וול סטריט: עליות בפתיחה על רקע דו"חות חיוביים

שירלי יום-טוב

22.7.2003 / 23:38

אודיוקודס מאבדת 1.5%; דיווחה על הכנסות של 10.5 מיליון דולר לעומת 6.7 מיליון ברבעון המקביל; וריסיטי סיפקה תחזית פושרת להמשך; ויריאנט מוסיפה כ-1.5%

יום המסחר נפתח בעלייה של 0.8% בנאסד"ק על רקע דו"חות חיוביים מטקסס אינסטרומנטס, ועלייה של כ-0.1% בדאו ג'ונס.

בין המניות הישראליות בולטת בפתיחה מניית קומברס שעולה ב-2.2% למחיר של 14.3 דולר ומניית אודיוקודס מאבדת 1.5% למחיר של 5.9 דולרים. וריסיטי מאבדת 7.6% למחיר של 10.8 דולרים על רקע הדו"חות מאמש.קליקסופטוור עולה ב-5.3% למחיר של 2.2 דולרים ו-ויריאנט מוסיפה 1.7% למחיר של 2.5 דולרים.

סקירת טרום מסחר

דו"חות טובים של יצרנית השבבים האמריקאית טקסס אינסטרומנטס, ושל קולגייט-פלמוליב משפיעים בשעה זו לחיוב על החוזים העתידיים המצביעים על עלייה של כ-0.8% בנאסד"ק בפתיחה, ושל כ-0.5% ב-S&P500 המספק מבט רחב יותר על השווקים. עונת הדו"חות נמשכת במרץ, והיום לאחר המסחר ידווחו הקמעונאית המקוונת הגדולה בעולם, אמזון, וכן יצרנית החומרה סאן מיקרוסיסטמס.

טקסס אינסטרומנטס דיווחה אתמול על רווח טוב במעט מהתחזיות המונמכות שלה, ועל הכנסות מעט יותר גבוהות מהצפוי, למרות האטה בעסקי האלחוט שלה. יצרנית השבבים הגדולה בעולם לטלפונים סלולריים דיווחה על רווח נקי של 121 מיליון דולר, לעומת רווח של 95 מיליון דולר בתקופה המקבילה בשנה הקודמת.

אתמול ננעל המסחר בירידות במדדים על רקע דו"חות מאכזבים מיצרנית התרופות מרק, כמו גם על רקע חדשות מאכזבות מסקטור הטכנולוגיה. הנאסד"ק איבד 1.6% לרמה של 1,681 נקודות, והדאו ג'ונס ירד ב-1% ל-9,096 נקודות.

בין החברות הישראליות נרשמת היום הפוגת מה בדו"חות הרבעון השני, ולאחר המסחר צפויים להתפרסם תוצאותיה של חברת פרתוסיבה בלבד. אתמול לאחר המסחר דיווחה חברת וריסיטי על תוצאותיה שעמדו בתחזיות, אך החברה סיפקה שוב הערכות פושרות להמשך השנה. וריסיטי, המספקת טכנולוגיות ומוצרי תוכנה המשמשים לאימות תכנוני מערכות אלקטרוניות ומעגלים משולבים מורכבים, דיווחה כי הכנסותיה לרבעון השני של 2003 היו 12.5 מיליון דולר - עלייה קלה מהכנסות הרבעון הקודם, ושל 7% מהרבעון המקביל. הרווח הנקי ברבעון היה 2.2 מיליון דולר, או 10 סנט למניה - טוב בסנט בודד מתחזיות האנליסטים, ובהתאם לטווח המוקדם שהציבה החברה - רווח של 9-10 סנט למניה. מניית וריסיטי איבדה מתחילת השנה כ-39%.

דו"חות חיוביים פירסמה אמש חברת אודיוקודס, הנסחרת לפי שווי שוק של 222 מיליון דולר. החברה, הפועלת בתחום ה-VoIP, דיווחה על הכנסות של 10.5 מיליון דולר ברבעון השני, לעומת 6.7 מיליון בתקופה המקבילה. אודיוקודס רשמה הפסד תפעולי של 2.4 מיליון דולר ברבעון השני, לעומת הפסד תפעולי של 4.3 מיליון דולר. רווחי מימון איפשרו להפסד בשורה התחתונה להצטמצם ל-2.2 מיליון דולר, לעומת הפסד של 3.7 מיליון דולר בתקופה המקבילה. על רקע פריחתן של מניות ה-VoIP בחודשים האחרונים, עלתה מניית אודיוקודס בכ-51% מתחילת השנה.

תוצאותיה של ויריאנט לרבעון הראשון הצביעו אף הן על שיפור בעסקי החברה ביחס לרבעון הקודם. הכנסות החברה הסתכמו ב-2 מיליון דולר ברבעון הראשון, צמיחה של 56% לעומת הכנסות של 1.3 מיליון דולר ברבעון הרביעי של 2002, אך צניחה של 52% לעומת הכנסות הרבעון המקביל. הפסדיה הנקיים של החברה הצטמצמו ל-1.4 מיליון דולר, או 51 סנט למניה למניה. ברבעון הבא צופה החברה המשך צמיחה בהכנסות ומעבר לתזרים מזומנים חיובי מפעילות שוטפת, אם כי בגובה סמלי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully