וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ביהמ"ש אישר למכור את נכסי מיה אלקטרוניק לישפאר

אמיר הלמר

22.7.2003 / 16:14

מיה אלקטרוניק היא היבואנית של מותגי לנקו; ישפאר תשלם 1.5% ממחזור המכירות במשך 11 שנים; התחייבה לסכום מינימום של 2.5 מיליון שקל



שופט ביהמ"ש המחוזי בתל אביב, גבריאל קלינג, אישר היום את מכירת נכסיה העיקריים של חברת מיה אלקטרוניק, יבואנית מוצרי האלקטרוניקה מתוצרת לנקו, לחברת ישפאר הום-טק שבבעלות איש העסקים לוני הרציקוביץ.



ישפאר זכתה בהליך ההתמחרות שקיים עו"ד רונן מטרי, כונס הנכסים, על נכסיה של מיה אלקטרוניק. הצעתה של ישפאר קובעת כי היא תשלם לכונס סך של 1.5% ממחזור המכירות, במידה שהמחזור לא יעלה על 30 מיליון שקל לשנה למשך 11 שנים. אם מחזור המכירות יעלה על סכום זה תשלם ישפאר לכונס שיעור של 1.1% מהמכירות. עוד נקבע כי ישפאר מתחייבת לשלם סכום מינימום של 500 אלף שקל בשנה במשך 5 שנים, 2.5 מיליון שקל בסך הכל.



בבקשה לאישור המכירה לישפאר טוען הכונס כי על פי תחזית מכירות שמרנית, אמורה ישפאר לשלם לכונס במהלך תקופת ההסכם סכום של כ-9.7 מיליון שקל, ואילו על פי תחזית בלתי מחייבת עומדת ישפאר לשלם סכום של כ-19 מיליון שקל.



יש לציין כי מול הצעתה של ישפאר, עמדה הצעתה של חברת און ליין סחר ושיווק שהציעה לשלם 1.7% ממחזור המכירות לשנה במשך 11 שנים. אולם, האחרונה התחייבה לסכום מינימום נמוך משמעותית כ-1.1 מיליון שקל בלבד.



בסופו של דבר ביקש הכונס לאשר את המכירה לקבוצת ישפאר, וזאת לאחר שהנושים המובטחים, בנק דיסקונט ולאומי, שהיקף חובותיה של מיה להם עומד על כ-30 מיליון שקל, המליצו למכור את הנכסים לישפאר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully