וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קיץ בקסלמן וקסלמן: העובדים יוכלו לקחת חופשה ללא תשלום של עד חודש ומשכורתם תנוכה בתשלומים

עינב בן יהודה

22.7.2003 / 16:40

העובדים יוכלו לצאת לחופשה ללא תשלום למשך שבועיים עד חודש, בנוסף לימי החופשה המגיעים להם על פי חוזה עבודתם; חיוב העובדים בגין ימי החופשה שנטלו יתפרש על 4 חודשים



פירמת רואי החשבון קסלמן וקסלמן PwC אימצה מודל חדש של חופשה ללא תשלום. במסגרת התוכנית החדשה מאפשרת הפירמה לעובדיה לצאת לחופשה ללא תשלום למשך שבועיים עד חודש במהלך החודשים אוגוסט ספטמבר, חיוב העובדים בגין ימי החופשה שנטלו יתפרש על 4 חודשים.



כך לדוגמה, אם יבחר עובד הפירמה, המעסיקה למעלה מ-600 עובדים, לצאת לחל"ת במשך כל חודש אוגוסט, לא ייאלץ לוותר על משכורת אותו החודש, אלא יחויב על ימי החופשה שלקח בארבעת המשכורות הבאות.



מהחברה נמסר כי מאחר שעובדים רבים רוצים לנצל את תקופת הקיץ והחגים לחופשות ארוכות, הוחלט להקל על העובדים לצאת לחופשה ולמנוע פגיעה מיידית ברמת השכר שלהם, בכך שימי החופשה יקוזזו ממשכורתם במועד מאוחר יותר במספר תשלומים.



המודל מתבסס על תוכנית STOP) Summer Time Off Program) שאומצה על ידי PWC בקנדה לפני כשנה. מהחברה נמסר כי מטרת המודל היא לאפשר לעובדים לצאת לחופשה ארוכה יחסית, בת שבועיים עד חודש, בנוסף לימי החופשה המגיעים להם ע"פ חוזה העבודה שלהם, וכי התוכנית הינה תוכנית אופציונלית המוצעת לכלל העובדים כהטבה ואינה מהווה חובה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully